møm, thānk yøū.❤/73/

1.6K 94 0
                                    

Έχει περάσει ένας μήνας.
Ο Αλεξ με την Βικτώρια τελικά έκαναν το πολιτικό και τώρα η Βικτώρια είναι και επίσημος κυρία Σακιδη.
Η Χριστίνα δουλεύει όλο αυτό το καιρό στην κλινική του πατέρα της.
Ενώ η Βικτώρια Διοίκη της επιχειρήσεις της μανα της που κληρονόμησαν.
Η μαμά τους είχε πολλούς οίκους μόδας όποτε αυτό που έκανε η Βίκυ είναι να δει τους διευθυντές που είχε κάθε οίκος και αν δεν της άρεσε έβαζε Κάπιον άλλον.
Εκτός από τον οίκο μόδας που έχουν στην Αθήνα σε αυτόν είναι αυτή και τα ελέγχει όλα.

"Μαμά να σε ρωτήσω κάτι;;" λέω στην πλέων μαμα μου.στην κ.ελπιδα για όποιον δεν θυμάται.
Έχω έρθει στο σπίτι τον γονιών μου για να τους δω μιας και πλέων ζω στο σπίτι του Άλεξ.
Αν και ντρέπομαι να τους γονείς του αλλά μου φαίνονται με τον καλύτερο τρόπο.
"Ναι αγάπη μου ότι θες." Απαντάει.
"Όταν ήσουν έγκυος στην Σοφία πως το κατάλαβες;;" την ρωταω .
"Να σου πω την αλήθεια δεν το πολύ κατάλαβα γιατί δεν είχα εμετούς που έχουν συνήθως όλες η κοπέλες όμως είχα πολλές ζαλάδες και είδα πως έχω καθυστερήσει...Γιατί όμως Ρωτάς;;" μου λέει.
"Απλά το τελευταίο καιρό δεν νιώθω και πολύ καλά.." Απαντάω καθώς παίρνω μια μεγάλη ανάσα.
"Τι εννοείς;;; τι ακριβώς έχεις;;" με ρωτάει.
"Όλα αυτά που είπες εσύ πριν μαζί και τους εμετούς." Της απαντάω και αυτή χαμογελάει.
"Θες να πάμε στην κλινική να σε εξετάσω;;" με ρωτάει γλυκά.
"Μα έχεις άδεια σήμερα είσαι κουρασμένη.." Της λέω.
"Αγάπη μου για εσάς δεν είμαι ποτέ κουρασμένη...άλλωστε τι γυναικολόγος είμαι αν αφήσω την ασθενή μου παύλα κόρη μου έτσι;;" λεει και εγω την αγκαλιάζω.
"Σε ευχαριστώ." Απαντάω.
"Παίρνω τα πράγματα μου και φεύγουμε Ναι;"
"Ναι" Απαντάω με χαμογελώ.

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Onde histórias criam vida. Descubra agora