The game is on 🔛/31/

2.1K 103 3
                                    

Ιδια μέρα, το απογευμα.

"Ποτε θα ερθουν τα αγορια;" ρωτάει ολο αγωνια η Χριστίνα.
"Ε οπου να ναι.." απανταω ενω δεν σηκωνω το βλεμμα μου απο το κινητό μου.
"Και πρεπει να ειμαι μονη μου με τον Πανο στο δωματιο;" ρωταει και παιζει νευρικα με τα δαχτυλα της. Οταν σηκωνω το βλεμμα μου σε εκείνη.
"Γιατι ρωτας;" ρωταω με σηκωμενο φρύδι.
"Ε απλα..." συνεχιζει ενω αποφεύγει το βλεμμα μου.
Εκεινη την στιγμη χτυπαει το κουδούνι.
Αυτη αμεσως πεταγεται και πηγαινει στον μικρό καθρευτη που εχει ο τοιχος του σαλονιου μας.
"Τελείωνε.." της λεω και αμεσως σταματαει οτι κανει και ανεβαινει πανω.
"Πες του να ανεβει πανω.." μου λεει πριν φυγει.
"Γεια σας..." λεω με ενα ψευτικο χαμογελο οταν βλεπω τα αγορια.
"Η Χριστινα ειναι πάνω.." λεω στον Πανο και αυτος ανεβαινει αλλα σταματαει και με κοιταει μπερδεμένος.
"Πρώτος οροφος 2η πορτα.." του λεω και ρολαρω τα ματια μου και αυτος ανεβαίνει πανω.
"Αντε ας τελειωνουμε γιατι εχω και δουλειες.." λεω με νευρα και καθομαι στον καναπε.
"Να βγεις με τον Στελιο;" ρωταει με ειρωνεια ενω μιμείται την κινηση μου.
"Να μην σε νοιαζει.." απανταω με παρα πολλα νεύρα.
"Τίγρακι εμενα μην μου μιλας ετσι.." λεει πονηρα.
"Δεν θα σε φοβηθω.." λεω ενω πιανω το λαπτοπ και το ανοίγω.
"Τωρα τι σκατα πρεπει να κανουμε;" ρωταω ενω πιανω το κεφαλι μου.
"Σεξ." Λεει πονηρά.
Που την βρισκει την ορεξη ρε φιλε;
"Με την εργασια..." του υπενθυμίζω και ρολαρει τα ματια του.
"Υπαρχει καμια περιπτωση να άκουγες τι ελεγε η Καθηγητρια μας;" ρωταω με μια ελπιδα να πει ναι.
Το γυφτάκι μου ηδη θα εχει ξεκινήσει την εργασια και σίγουρα θα παρουν ενα καθαρο 20.
"Οχι.." απανταει και καθεται αραχτος στον καναπε.
"Ε βεβαια που μυαλό.." λεω ενω πιανω το λαπτοπ και μπαινω στο chrome.

Christine's pov

Εντωμεταξύ..

"Μπορω να περάσω;" ακουω την φωνη του καθώς χτυπαει ελαφρα την πορτα.
Του νευω ενω συνεχίζω να μιλαω στο κινητο.
"Κατι μου έτυχε, σορρυ μωρο μου." Λεω στον Στέφανο.
"Παλι; Μηπως κατι μου κρυβεις;" ρωταει. Κοιτάω γρηγορα τον Πανο.
Ποσο σεξυ ειναι ρε φιλε.
"Οχι. Πρεπει να κλεισω εχω διαβασμα. Τα λεμε.." του το κλεινω στα μούτρα και συγκεντρωνω ολη μου την προσοχη πανω στο πιο σεξυ ανθρωπο που εχω δει ποτε μου.
"Λοιπον..." αρχιζω και αυτος καθεται προσεκτικα στο κρεβατι μου.
"Ας αρχίσουμε.." του λεω ενω πιανω τα βιβλια το λαπτοπ και ανεβαινω πανω στο κρεβατι.

Panos POV

"Τα διακεκομμενα γονιδια.." αρχιζει την φλυαρια ενω εγω την παρατηρώ. Ειναι τόσο ομορφη. Τοσο αθώα.
"Τα γονίδια ειναι συγκεκριμενες αλληλουχίες βασεων του DNA.." λεει ενω εκεινη την στιγμή ξεκολλαει απο τα βιβλια με κοιταει με ενα μεγαλο χαμόγελο.
"Τι;" την ρωταω ενω μου εχει κολλησει το μεταδοτικό χαμόγελο της.
"Ακους τοση ωρα τι λεω;" ρωτάει ενω δεν κρατιεται και της ξεφευγει ενα χαχανητο.
"Δεν μπορω να συγκεντρωθω οταν εχω εσενα διπλα μου..." της λέω ενω προσπαθω να την πλησιάσω καλυτερα.

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang