Happy ever after😂/65/

1.8K 92 2
                                    

Christine's pov.

Οι μερες περασαν βασανιστικα αργα.
Απέφευγα ολες τις ημερες τον Πανο. Οταν ερχοταν σπιτι μας τον έδιωχνε η Βικυ με τις κλωτσιές και στο σχολειο κλειδωνομουν στις τουαλετες οταν έρχονταν να μου μιλησει και αμα καθοταν εξω και με περιμενε εβαζα ακουστικα για να μην ακούω τις φθηνές του δικαιολογιες.
Με απατησε.
Ειναι το πιο ασυγχωρητο πραγμα που θα μπορουσε κανεις να μου κανει.
Η Βικυ ειναι τοσο γαμημενα νευριασμενη απλα συνεχεια πρεπει να της επιβεβαιώνω οτι ειμαι καλα.
Αλλα δεν ειμαι.
Ποναει. Οσο και να προσπαθώ να μην το παραδεχομαι. Ποναει.

Τωρα ειναι Παρασκευη απογευμα και βγηκα λιγο στην πλατεία να ξεσκασω. Αλλα δεν βλεπω ησυχια.
Σε μια φαση ερχεται μια κοπελα με μια τσιριχτη φωνη και με χαιρεταει.
"Γεια σου Χριστινα." Λεει και γυρναω στιγμιαια να δω απο ποιον ερχεται η φωνη.
Η Μελινα. Τελεια. Χριστινα απλα μεινε ψυχραιμη.
"Γεια σου Μελινα." Απανταω κουνώντας νευρικα το ποδι μου.
"Τι γινεται; Ολα καλα;" ρωταει και καθεται διπλα μου. Εγω κανω πιο περα ετσι ωστε να μην συγκρούονται τα σωματα μας.
"Καλα.. Εσυ;" καταπινω οτι κακο σκεφτομαι. Δεν φταιει σε τιποτα το κοριτσι. Η βασικα ετσι θελω να πιστεύω.
"Καλα. Με τον Πανο ολα καλα;" ρωταει.
"Χωρισαμε.." απανταω μονοτονα.
"Επειδη καπνισαμε τις προάλλες στο παρτυ σου; Ελα μην εισαι κακια εμεις του δώσαμε.." λεει και εγω την κοιταω με γουρλωμένα ματια.
"Τι κανατε;" ρωταω χωρις να πιστεψω τι ακουσα.
"Καπνισαμε. Βασικα εγω δεν καπνισα. Καπνισε αυτος και ο Γιωργος το αγορι μου.." λεει περηφανα.
"Ωχ οχι.." ψιθυριζω.
Δεν με απατησε. Κάπνισε. Που ειναι ιδίως το ιδιο κακο αλλα δεν με απατησε.
"Αλλα μας είπε να μην σου πουμε τιποτα.. Αμα χωρισατε γι αυτο απλα δεν το ειπαμε εμεις.." πολυ απλα δεν ακουω τι λεει.
Σηκωνομαι απο εκει και κατευθύνομαι προς το σπιτι του Πανου.
Χτυπαω το κουδούνι και σκεφτομαι τι στο διαολο πρεπει να πω.
"Οπα. Χριστινα.." λεει ο Πανος και αρχιζει και κανει βηματα πισω.
Εγω τρεχω καταπανω του και τυλιγω τα ποδια μου γυρω απο την μεση του και τον αγκαλιαζω σφιχτά.
Αυτος ξαφνιαζεται στην αρχη αλλα μετα ανταποδίδει.
Κρατοντας με το ιδιο σφιχτά.
"Γιατι πολυ απλα δεν μου εξηγησες;" ρωταω καθως ειμαι ακομα στην αγκαλια του.
"Σου εξηγησα. Αλλα δεν με άκουγες.. προφανώς.." λεει και αναφερεται γι αυτο στις τουαλετες.
"Σαγαπω.." του λεω και αυτος με αγκαλιαζει και μου δινει ενα φιλι στο λαιμο.
"Και εγω." Λεει και εγω αμεσως ξεκολλαω και τον κοιταω.
"Μην λες και εγω.. ειναι σαν να συμφωνεις μαζι μου.. Μπραβο επισημως χάλασες την στιγμη." Λεω για να τον πειραξω.
"Σ'αγαπάω. Σ'αγαπάω πιο πολυ απο οτιδήποτε." Λεει και μου δινει ενα φιλι.
"Σ'αγαπώ." Του λεω και με πιανει και με ανεβαζει πανω.
Με ξαπλωνει προσεκτικά στο κρεβατι και δεν εχει σταματησει να με φιλαει.
Βγαζω την μπλουζα του και αυτος την δικια μου.
Ξεκουμπωνει το τζιν μου και εγω τον βοηθαω να το κατεβασει.
Και μετα κατεβαζω την φόρμα του.
Ξεκουμπωνει απαλα το σουτιεν μου.
Βαζει προφυλακτικό στον εαυτο του και παιρνει θεση αναμεσα στα ποδια μου.
Μπαινει μεσα μου αργα και μετα σιγα σιγα αυξάνει ταχύτητα και μου δινει φιλια στο λαιμο.
"Εισαι οτι πολυτιμότερο εχω στην ζωη μου." Λεει χωρις ανασα.
Τα χερια μου γρατζουνανε την πλατυ του και αυτος σιγουρα μου εχει κανει πιπιλια.
Τελειώνουμε ταυτόχρονα και αυτος ξεκουράζεται στο στερνο μου.
"Οκευ αυτο ηταν τελειο." Λεει καθως και οι δυο επαναφεραμε τις ανασες μας.
"Ειναι σαν να έχω να σε νιωσω μηνες." Λεει και γελαει.
"Αλλα πρεπει σίγουρα να πας σε γυναικολογο.. Να παρεις χαπια.. Θελω να σε νιωσω ολοκληρη." Λεει και χαμογελάει.
"Σιγουρα.." ρολαρω τα ματια μου.
"Α δεν σου ειχα δωσει το δωρο.. Ξερεις απο εκεινη την νυχτα.." λεει αμηχανα.
Σηκωνεται και εγω στηριζομαι στους αγκωνες μου για να τον δω.
Φερνει ενα κουτακι και το ανοιγει.
"Λοιπον.. Αυτο ειναι ενα 'promise ring' που σημαίνει το δαχτυλίδι της υποσχεσης.." λεει αλλα τον διακοπτω.
"Ξερω αγγλικα." Ρολαρω τα μάτια μου.
"Ασε με να τελειώσω.. Που ειχα μεινει; Α ναι.. Το δαχτυλίδι των υποσχεσεων. Σου υποσχομαι... Πως δεν θα σταματήσω ποτε να σε αγαπάω.. Ακομα και να μην θες να ειμαι διπλα σου. Θα σε προστατευω και θα σε προσεχω. Ακομα και στα δυσκολα μαζι. Και τέλος υποσχομαι.. Πως καποια μερα θα σε παντρευτώ.." λεει και εγω τον κοιταζω με δακρυσμενα ματια.
Πεφτω στην αγκαλια του και με κρατάει σφικτα.
"Σ'αγαπάω... Ευχαριστώ.." λεω και τον φιλαω.
"Σαγαπω.." λεει και ανταποδιδει το φιλι.

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Where stories live. Discover now