"Δεν φεύγω θέλω να καπνίσω και εγώ" λέει και κάθεται δίπλα μου.
"Καλός αλλά σκασμός "Πέρνει το πακέτο με τα τσιγάρα βγάζει ένα και το τοποθετεί στο στόμα του.
Ανάβει το τσιγάρο και ρουφάει μια τζούρα σκύβει το κεφάλι του προς τα πίσω και βγάζει την κάπνα από το στόμα του.
Ωραίος είναι ο πουστης .Γυρνάει με κοιτάει και στραβό χαμογελάει.
"Τι;;;" με ρωτάει.
"Σκεφτόμουν πως να σου ανοίξω το κεφάλι για όλα αυτά που μου έχεις κάνει" απαντάω...ψέμαααα
"Το φυτό ξαφνικά έγινε τίγρακι"
"Είδες όλοι αλλάζουν ..Θέλω να δω εσύ από καραγκιόζης τι θα γίνεις" του απαντάω σοβαρά.
"Πολύ γλώσσα έχεις βγάλει αυτές της μέρες" μου απαντάει καθώς πετάει το τσιγάρο κάτω.
"Οοο γλυκιε μου πάντα είχα απλά δεν το ήξερες" του απαντάω ειρωνικά.
"Σου πάει αλλά μέχρι ένα σημείο μετά θέλω να πλακώσω στο ξύλο"
"Και τι σε σταματάει;"
"Τίγρακι εγώ δεν χτυπάω κοπέλες..μόνο στο κρεβάτι" απαντάει πονηρά.
"Τι έγινε πάει το φυτό;"
"Μην στεναχωριέσαι θα συνεχίσω να σε λέω φυτο" απαντάει καθώς με κοιτάει μέσα στα μάτια.
Φακ έχει πολύ ωραία μάτια.
"Πάλι καλά γιατί ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάματα" του απαντάω ενώ χάνομαι στα μάτια του .
Η μεγαλύτερη μου αδυναμία είναι τα ανοιχτόχρωμα μάτια.
"Γιατι με κοίτας έτσι;" Τον ρωτάω και αυτός δεν απαντάει απλά σηκώνει τους ομους του .
"Μπορείς να μην με κοίτα έτσι;;" του λεω και αυτος χαμογελάει πονηρά.
"Γιατί σε ενοχλεί;" θα τον σκοτώσω.
"Ναι" Απαντάω με νεύρα.
"Όλο νεύρα έχεις της τελευταίες μέρες και δεν σου κάνει καλό"
"Άμα σ'αρέσει εντάξει"
"Εγω λεω να σε γλυκανουμε λίγο" μου λεει και με φιλάει.
Φακ μα λαιφ φιλάει πολύ ωραία.
Με φιλάει και στο τέλος μου δαγκώνει το κάτω χείλος τραβοντας το.Αφού βγάνει από το φιλί μας μου σκάει πάλι ένα πονηρό χαμόγελο.
"Αυτό πόνεσε" λέω καθώς ακουμπάω τα χείλια μου.
"Και εγώ πόνεσα όταν το έκανες"
"Και είπες να πάρεις εκδίκηση;"
"Όχι είπα να το επαναλάβω γιατί μου άρεσε πολύ" Μου απαντάει με χαμόγελο
"Είσαι μεγάλο αρχίδι" ακούω μια φωνή και κοιτάμε και η δύο προς τα εκεί.
"Τι έπαθες ρε μαλακά" λέει καθώς σηκώνετε .
"Ναι Κάνε πως δεν ξερεις"φωνάζει και κολλάει πάνω του με βία.
"Που θες να ξέρω τι αγαμία σε έπιασε εσένα;" απαντάει με ειρωνεία.
"Μια ρε μαλακά....Μια Κοπέλα που αρέσει όλο και όλο στο σχολείο και θες να την πάρεις και αυτήν;"του φωνάζει υστερικά.
Για ποια λένε;
"Και που θες να ξέρω πως σου αρέσει ρε το είπες ποτέ;" του φωνάζει και αυτός τσαντισμένος.
"Άμα στο έλεγα τότε σίγουρα θα της την έπεφτες" του φωνάζει.
"Αυτό πιστεύεις για εμένα Ρε"
Ρε αυτή είναι έτοιμη να πλάκοθουνε.
"Στην τελική μπορεί αυτή να μην σε θέλει δηλαδή να μην κάνουμε τίποτα εμείς;" του λέει ο Άλεξ
"Μπράβο και εσύ από όλο το σχολείο με αυτόν βρήκες " λέει σε εμένα και γυρνάει για να φύγει.
Για μισό λεπτό τόση ώρα τσακονοντουσαν για εμένα.
Εεε δηλαδή για την Χριστινα.
Φακ τα σκατωσα όλα .
Πρέπει να μιλήσω στον Πάνο.
"Πάνοοοο περίμενε" φωνάζω καθως τρέχω από πίσω του.
"Άστον" μου λεει ο Άλεξ ενώ με τραβάει από το χέρι.
" Άλεξ άντε παρατάμε"λέω και απελευθερώνομαι από το κράτημα του.
"Πάνο περίμενε σου λέω " του φωνάζω καθως τρέχω από πίσω του φφφ λαχανιασα η πουτανα .
"Τι θες;" απαντάει με νεύρα ενώ σταματάει να περπατάει.
"Ρε πόσο γρήγορα περπατάς;" τον ρωταω ενώ προσπαθώ να βρω τις ανάσες μου .
"Λεγε τι θες" καλέ πολλά νεύρα έχει αυτός.
"Πάμε να κάτσουμε κάπου να σου πω"
" πες το εδώ" απαντάει με νεύρα.
"Οοο έλα ρε Πάνο Κάνε μου μια χάρη εγώ που θυμήθηκα το όνομα σου" λέω καθώς πεταριζω βλεφαρίδες μου .
"Καλά πάμε "
Αφού κάτσαμε κάπου στο προαύλιο μιας και το σχολείο ήταν άδειο γιατί είχαμε μάθημα και μπορούσα να μιλήσω ελεύθερα.
"Πες μου"μου λέει .
"Να σε ρωτήσω όταν είπες πως σου αρέσει μια κοπέλα στο σχολείο εννοούσες εμένα;" τον ρωταω.
" Ναι" απαντάει ξερά.
"Και από ποτέ σου αρέσω; σου αρέσω τώρα που έγινα τσαμπουκαλου ή πριν που ήμουν φυτό;" εεε πρέπει να ξέρω.
"Μου αρέσεις από πριν που ήσουν αθώα και γλυκιά. Δεν εισαι σαν ολες τις αλλες και αυτο με τρελενει..".
"Και τι σε έκανε να μου το πεις τώρα;"τον ρωτάω.
"Τώρα ήρθε λίγο ποιο κοντά μου πριν δεν μου μίλαγες καν"
"Ωραία ..σε ενοχλείσαι πολύ που με φίλησε ο Άλεξ;" Τον ρωτάω και αυτός αμέσως σφίγγεται.
"Ναι " απαντάει με νεύρα.
"Και αν σου πω πως ο Άλεξ δεν φίλησε την Χριστινα αλλά μια άλλη κοπέλα;" τον ρωταω .θεε μου τι λεω σαν τρελή ακούγομαι.
"Με δουλεύεις ρε Χριστίνα;" με ρωτάει τσαντισμένος.
"Όχι...ακου εμένα δεν με λένε Χριστίνα αλλά Βικτώρια." Του λέω και αυτός γελάει.
"Ναι μας το έχεις ξανά πει αυτό το αστείο."
" Όχι δεν κατάλαβες" λέω καθώς ανοίγω το κινητό μου και ψάχνω μια φώτο με εμένα και την Χριστίνα.
"Με λένε Βικτώρια και είμαι η δίδυμη αδερφή της Χριστίνας " λέω και στο τέλος του δείχνω την φώτο μας .
"Πλάκα μου κάνεις;" ρωταει καθώς επεξεργάζεται την φώτο.
"Δεν είναι ψεύτικη έχουμε πολλές" του λεω.
"Αυτή είμαι εγώ και αυτη η Χριστίνα " λέω καθώς δείχνω την φωτογραφία.
"Κάτσε και η Χριστίνα που είναι;" με ρωτάει έκπληκτος με αυτό που άκουσε.
"Η Χριστίνα είναι σπίτι άρρωστη" απαντάω και αυτός αμέσως πέρνει ένα βλέμμα ανησυχίας.
"Είναι σοβαρά;"
"Όχι βρε μια ιωσουλα έχει" του απαντάω και χαλαρώνει.
"Και εσύ γιατί πειρες την θέση της και γιατί δεν πήγαινεις σε αυτό το σχολείο;" άχχχ εγώ τώρα γιατί βαριέμαι να εξηγώ;"Άκου εγώ ζούσα στην Θεσσαλονίκη και τώρα ήρθα εδώ Μόνιμα μην ρωτήσεις γιατί δεν θα σου πω τον λόγο...πηρα την θέση της Χριστινας γιατί ήθελα να δω πως είναι το σχολείο πριν έρθω...Εεε Και να βάλω δύο τρία άτομα στην θεση τους Αφού η Χριστινα είναι άρρωστη βρήκα την ευκαιρία. " απαντάω και αυτός με κοιτάει με γουρλωμενα ματια .
Μετά χαμογελάει.
"Να φανταστώ αυτά τα δύο τρία άτομα ειμαι εγώ και ο Άλεξ εεε;"
"Εεε ναι"
"Και ποτέ θα έρθεις στο σχολείο μας;"
"Δεν ξέρω ακόμα δεν έγινε η μεταγραφή λογικά από την άλλη εβδομάδα"
"Τώρα εξηγείτε γιατί τόσα νεύρα...καμία σχέση εσύ με την Χριστινα"
"Ναι αλλά και η Χριστίνα κάποτε είχε πολλά νεύρα" απαντάω και αυτός με κοιτάει παράξενα.
"Τι εννοείς;"
"Όπως είμαι εγώ τώρα κάποτε ήταν και η Χριστίνα" απαντάω.
"Και τι έγινε και άλλαξε;"
"Όταν μετακόμισε ήθελε νέα ζωή...Και έτσι έγινε το φυτό που αποκαλείτε εσείς" λέω και Πάνος χαμογελάει.
"Πριν δεν ήταν φυτό;" με ρωτάει
"Κοίτα ήταν καλή μαθήτρια αλλά όποτε ήθελε τον μηνα διάβασε μια φορά" λέω και γελάω καθώς σκέφτομαι πως ήταν πριν.
"Πάλι καλά που σε φίλησε ο Άλεξ"
"Γιατί;"
"Επειδή ήμουν έτοιμος να σε φιλήσω και εγώ....Και μετά θα είχα ενοχές"λέει και γελάω.
"Οοο αποκαλύψεις...Θέλω μια χάρη όμως" του λεω .
"Τι;;" με ρωτάει .
"Δεν θελω να πεις σε κανέναν τίποτα μέχρι την άλλη εβδομάδα...ούτε στον Άλεξ."
"Γιατί;"
"Άσε με να τον βασάνισω λίγο ακόμα" του λεω και αυτος γελάει.
"Καλα λες του αξίζει"
"Τελικά εσένα σε έχω συμπαθήσει πολύ"
"Και εγώ...να σε ρωτήσω η Χριστινα καπνίζει;;"
"Όχι ούτε να το βλέπει δεν θέλει"
"Πάλι καλά"
Εκείνη την στιγμή βλέπουμε τον αλεξ.
Του κάνει νόημα ο Πάνος να μας πλησιάσει.
"Έλα εδώ μαλακά" του λέει ο Πάνος.
"Τι θες;;; τωρα δεν έχεις νεύρα;;" τον ρωτάει ο Άλεξ.
"Όχι συζητήσαμε με την Βικ..Χριστίνα όλα κομπλέ"
"Τα φτιάξατε;"ρωτάει.
"Τιι;; Όχι.." απαντάω εγώ .
Σηκώνεται ο Πάνος προχωράει στον Άλεξ .
"Μπορείς να κάνεις ότι θες...εγώ με την Χριστινα είμαστε μόνο φίλη" του λέει και φεύγει.
Με πλησιάζει ο Άλεξ.
"Ούτε να το σκέφτεσαι..εγώ μαζί σου δεν κάνω τίποτα" του λεω και φεύγω.
"Μαα" ήταν το μόνο που άκουσα...
YOU ARE READING
𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.
Fantasy🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 Βικτώρια και Χριστίνα, αδερφές δίδυμες αλλά όχι ίδιες . Η τσαμπουκαλου και το φυτό. Η Βικτώρια ζει στην Θεσσαλονίκη με την μαμά της αλλ...