Dirty😉/56/

2K 95 1
                                    

Ξυπνάω απάνω στον Άλεξ και με το που τον βλέπω πόσο γλυκά κοιμάται τον αγκαλιάζω.
Αυτός από τι φαίνεται δεν κοιμάται γιατί κατευθείαν περνάει το ένα του χέρι γύρω στην πλάτη μου και το άλλο στο μπούτι μου.

 Αυτός από τι φαίνεται δεν κοιμάται γιατί κατευθείαν περνάει το ένα του χέρι γύρω στην πλάτη μου και το άλλο στο μπούτι μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Καλημέρα μωρό μου" του λεω γλυκά.
"Καλημέρα ομορφιά μου" λεει και μου φιλάει την μύτη και μετά τα χείλια.
"Πώς κοιμήθηκες;;" με ρωτάει.
"Τέλειααα εσυ;;"
"Μακάρι να κοιμόμουν κάθε μέρα έτσι..με εσένα στην αγκαλιά μου" λεει και εγω του χαμογελάω.
"Ποτέ θα έρθουν η γονείς σου;;" τον ρωταω.
"Το μεσημέρι"
"Καλά πάω στην κουζίνα να ετοιμάσω πρωινό" λέω και σηκώνομαι.
"Οκ εγώ πάω να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο" απαντάει καθώς σηκώνεται εκεί.
"Εντάξει μην αργήσεις." Του λέω και του δίνω ένα πεταχτο φιλι .

Φυσικά και πρώτα πήγα στο μπάνιο δεν γίνεται να φτιάξω πρωινό με την τσίμπλα στο μάτι.

....

Εκεί που φτιάχνω πρωινό νιώθω τον Άλεξ από πίσω μου να με χαϊδεύει.
"Έκανες κιόλας μπάνιο;;" λέω με χαμόγελο καθώς γυρνάω αλλά μόλις βλέπω τον Ίαν μου κόβεται το χαμόγελο.
"Τι κάνεις εσύ εδώ;;"
"Εδώ μένω" λέει καθώς με πλησιάζει ..πολύ.
"Τι..Τι λες;;" τον ρωταω τραυλιζοντας.
"Μην κάνεις πως δεν το γνωρίζες μωρό μου" λεει και κολλάει τελείως πάνω μου.
"Φύγε από πάνω μου" λέω καθώς τον σπρώχνω.
Αυτός με το χερι του μου χαϊδεύει το μπούτι μου.
"Ασεε με"
"Όταν σου είπα πως είσαι δικιά μου δεν εννοούσα να πας να γαμιθεις με τον ξάδερφό μου" λεει .
"Δεν είμαι δικιά σου κατάλαβε το" λέω και αυτός αμέσως με πιάνει με το χέρι του απτά μάγουλα και με σφίγγει.
"Είσαι δικιά μου" λεει απειλητικά.
"Σαν καλό κορίτσι θα πας πάνω και θα πεις στο Άλεξ πως χωρίζετε" λέει ενώ με σφίγγει ποιο πολύ.
"Όχιιι" απαντάω.
"Αν δεν το κάνεις θα πω στον Άλεξ για εμάς τους δύο"λέει και εγώ γελάω ειρωνικά.
"Πες τα νομίζεις φοβάμαι;;; ξέρεις τι θα σου κάνει ο Άλεξ μόλις μάθει ποιος στα αλήθεια είσαι;;" του λεω με τσαμπουκά και αυτός με κοιτάει με απορία.
"Τι νόμιζες πως δεν θα έλεγα στο αγόρι μου αυτά που μου έκανες;;" τον ρωταω.
"Βίκυ μην μου το παίζεις εμένα μαγκισα γιατί θα ανεβάσω στο ίντερνετ τα βιντεάκια που το κάνουμε" λέει.
"Ξέρεις κάτι κάντο... θα με διευκολύνεις στο να σε βάλω φυλακή" του λεω και αυτός με κοιτάει με γουρλωμενα ματια.
"Τι νόμιζες πως θα σε φοβηθώ;;; Όχιιι!! Δεν είμαι ποια αυτό το ηλίθιο κοριτσάκι" του λεω και φεύγω.

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Where stories live. Discover now