Gym $ex?¿😈/51/

2.2K 92 0
                                    

Christine's pov

Την επόμενη μέρα.

"Μωρό μου;" ρωταω τον Πάνο καθώς προχωράμε να πάμε σπίτι.
"Πες μου." Λέει με ένα χαμόγελο.
"Θες να έρθεις σπίτι μου;" ρωταω γλυκά πεταριζοντας τις βλεφαρίδες μου.
"Θα είναι και.." πάει να ρωτήσει και του κουνάω τα φρύδια μου σε ένδειξη Όχι.
"Η Βικτώρια;" ρωταει και του απαντάω αμέσως.
"Στου Άλεξ." Απαντάω και του εμφανιζω ένα πονηρό χαμόγελο.
"Έχουμε ορεξουλες;" ρωταει και του νευω και ανεβαίνω πανω στην μηχανή του.
Αφού φτάνουμε σπίτι κατεβαίνω από την μηχανή του και ανεβαίνω πανω για να βάλω φόρμες. Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί.. Γιατί τον έφερα εδώ για να κάνουμε γυμναστική και όχι σεξ. Απλά βαριέμαι μόνη μου και η Βίκυ δεν κάνει ποτέ μαζί μου. :(
Βάζω ένα κολαν και πάω πως του μπαμπά το δωμάτιο να πάρω μια φόρμα και γι αυτόν.
Του την πετάω.
"Πάμε στο γυμναστήριο." Του λέω και γελάω πονηρά.
"Πλάκα κανεις;" λεει σχεδόν θυμωμένος.
Ανεβοκατεβαζω τα φρύδια μου.
"Τσου." Λέω και τρέχω πάνω.
Αρχίζω με διάδρομο. Μέσα σε λίγα λεπτά έρχεται και αυτός μέσα και έρχεται πίσω μου.
"Θα μου το πληρώσεις αυτό." Ψιθυρίζει και εγώ του βγάζω γλώσσα σαν ένα 5χρονο.
Αφού τελείωσα με όλες τις ασκησεις που είχα να κάνω.
Ήρθε η ώρα να πειράξω τον Πάνο που σηκώνει βαρύ.
Ανεβαίνω πάνω του και αυτός αμέσως σταματάει ότι κάνει.

Ανεβαίνω πάνω του και αυτός αμέσως σταματάει ότι κάνει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Βολεύτηκες;" ρωταει ειρωνικά. Λογικά έχει νεύρα από την πλάκα που του έκανα.
"Ναι πολύ." Λέω πονηρά και αρχίζω να τριβομαι πάνω του.
"Όχι τώρα δεν θέλω εγώ." Λέει και πάει να με σηκώσει αλλά εγώ προλαβαίνω και γλιστραω το χερι μου μέσα από την φόρμα του. Είναι τόσο σκληρός.
"Είναι που δεν θέλεις." Λέω πονηρά και αρχίζω να ανεβοκατεβαζω το χερι μου.
"Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνεις." Λέει μέσα από τους αναστεναγμους του.
"Είναι.." Λέω και πέφτω στα γόνατα μπροστά του και κατεβάζω την φόρμα του.
Το βάζω όλο στο στόμα μου και αυτός αναστενάζει.
"Από που έμαθες να παιρνεις τόσο καλή πιπα;" ρωταει και εγώ του χαμογελάω πονηρά.
"Χριστίνα.. Θέλω να τελειωσω μέσα σου Όχι στο στόμα σου." Λέει και σηκώνομαι και αυτός πηγαίνει γρήγορα κάτω και παίρνει ένα προφυλακτικό και ανεβαίνει ξανά σε εμένα.
Ξαπλωνουμε κάτω στα στρώματα και αυτός φοράει το προφυλακτικό στον εαυτό του.
Ανοίγει τα πόδια μου και μπαίνει μέσα μου.
Εγώ αναστεναζω με κάθε δυνατή εισχωρηση του.
"Είσαι η πιο υπέροχη." Λέει πίσω στο αυτί μου.
Χαμογελάω αυτόματα καθώς γεμίζει το προφυλακτικό του και εγώ τελειώνω γύρω του.
"Ωραία τώρα πεινάω." Λέω όταν συνέλθουμε και οι δύο.
"Δεν υπάρχεις." Λέει και μου δίνει ένα πεταχτο φίλι.
"Άντε άντε.." του λεω και παίρνω την μπλούζα του και την φοράω και κατεβαίνω κάτω.
"Τι θες να φαμε;" ρωταω και αυτος έρχεται χωρίς μπλούζα μόνο με την φόρμα του μπαμπά μου η οποια είναι κατεβασμένη και φαίνεται το "V" παιδιά παθαίνω.
"Ε ότι θες." Απαντάει αδιάφορα.
"Φτιάχνω μια καρμπονάρα έτσι στα γρήγορα. Αν θες πήγαινε στο σαλόνι Θα σε φωνάξω όταν είναι έτοιμο." Του λέω και του δίνω ένα πεταχτο φιλι.
Aφου γυρνάω να φτιάξω το φαΐ ο Πάνος με πιάνει από την μέση και μου δίνει ένα φιλί στο λαιμό.

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Where stories live. Discover now