Bath time;)🔞/45/

2.6K 98 9
                                    

Next day .

Alex pov

"Άλεξ φρόνιμα εε" μου λεει η μαμά.
"Πωωω κάνεις λες και είμαι κάνα μωρό" της παραπονιέμαι.
"Θηρίο είσαι,Όχι μωρό Γι αυτο κάνω έτσι" απαντάει μωρέ τι γλυκιά μαμά που έχω.
"Εντάξειιιι" λέω.
"Μην γυρίσουμε και δούμε το σπίτι καμένο" μου λεει και εγω ρολαρω τα ματια μου .
Καλά μιλάμε εμπιστοσύνη φουλ εε 😂😂
"Μαμααα γιατί είστε ακόμα εδώ;;"
"Φεύγουμε φιλάκια" λέει και φεύγει.

Ωραία εγώ τώρα τι θα κάνω;;;
Πεινάω κιόλας.
Θα φτιάξω την σπεσιαλιτέ μου.
Τοστάκι ψημένο😂.
Το τίγρακι μου άραγε ξέρει να μαγειρεύει;;;
Θα μάθουμε 😂

Ας της στείλω μήνυμα.

Κοίτα εκεί αμέσως το μυαλό της στο σεξ εγώ δεν θέλω σεξ να μου μαγειρεύει θέλω 😂😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κοίτα εκεί αμέσως το μυαλό της στο σεξ εγώ δεν θέλω σεξ να μου μαγειρεύει θέλω 😂😂.
Θα παράγγελνα αλλά κάθε μέρα βρόμικο κουραστικά 😂.

Biktwria's pov.

Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει ο Άλεξ .
Ο οποίος δεν φόραγε μπλούζα μόνο παντελόνι και στο χέρι του κράταγε μια κουτάλα σούπας απλά φαντάστιτετο μόνο η μαντίλα του λείπει.
"Τι κάνεις;;" λέω ενώ έχω πεθάνει από τα γέλια.
"Πες μου ότι ξέρεις να μαγειρεύεις μακαρόνια;;" ρωτάει  απελπισμένος για την απαντήσει Ναι.
"Ναι ξέρω" λέω ενώ έχω πεθάνει από τα γέλια.
"Ώραια γιατί εγω δεν ξέρω" λέει ανακουφισμένος.
"Και να σου πω με την κουτάλα της σούπας θα έφτιαχνε μακαρόνια;;" τον ρωταω ενώ αφήνω τα πράγματα μου στον καναπέ .
"Σούπας είναι;;" με ρωταει ενώ την επεξεργάζεται .
"Ναι" Απαντάω ενώ την περνώ από τα χέρια του.
"Και εγώ που νόμιζα ότι σου έλειψα" του λεω και καλα λυπημένα ενώ μπαίνω στην κουζίνα.
"Φυσικά και μου έλειψες" λέει ενώ με αγκαλιάζει από πίσω και μου αφήνει ένα φιλί στο λαιμό.
"Πάλι καλά" λέω και πλένω τα χέρια μου.
"Μήπως τελικά να μην φάμε;;" με ρωτάει ενώ όπως είναι πίσω μου με χαϊδεύει μπροστά στο μπούτι και με φιλάει στο λαιμό.
"Όχι θα φάμε" απαντάω ενώ προσπαθώ να φύγω από αυτόν.
"Κρίμα" λέει και με αφήνει 😂

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Where stories live. Discover now