Bölüm 2 🌸

3.8K 235 248
                                    

İyi Okumalar :)

-------

Her gece rüyalarıma girip kabusa döndüren annem yüzünden malesef hep uykusuzca işe gitmek zorunda kalıyordum.

Yine olmuştu. İşe gitmeme yaklaşık 1 saat varken uyanmıştım.

"Ne oldu? Yine aynı rüya mı?"

Jimin oppa'nın gelip yatağıma oturması ile ona baktım. Kafamla onu onaylarken bıkkınlıkla ellerimi saçlarıma geçirdim.

"Bu bir rüya değil ki oppa. O görünüm olduğu onu yer kabusu."

Bana hak verircesine elini omzuma koydu.

"Haklısın güzelim. Ama istersen biraz daha uyu ha? Ben seni kaldırırım."

"Yok gerek yok. Diğerleri nerde?"

"Sabah saat 10'a geliyor. Annem, Taehyung ve Jhope'u zorla markete gönderildi. Jisoo unnie ben ve annem de kahvaltı hazırlıyorduk."

"Ah boy yardım edeyim."

Jimin oppa ise yatağımdan kalktı.

"Yani sen bilirsin. Nöbetin var diye uyandırmadık.

"Yok ya ben her türlü nöbet tutarım, kahven sağolsun."

Gülümsedi ve kapıya doğru ilerledi.

"Hadi seni bekliyoruz lütfen."

"Tamam iki dakikaya geliyorum."

Jimin oppa çıkmasını sonra banyoya girip yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçalayıp saçlarımı taradıktan sonra koyu kahvenin tonlarında olan uzun saçlarımı öylesine yukarıdan topladım.

Üzerimdeki pijamaları çıkartmak istemediğim için aşağıya inmeye başladım.

Aşağıya inerken attığım her adımda daha güzel yemek kokuları alıyordum.

Tabi kargaşa sesleri de geliyordu.

"Kuz jisoo, azcık yeme. Yemeğe koyucaz onları."

Annemin Jisoo'ya sahte kızgınlıkla söylediklerine Jisoo unnie ise anneme gerekir.

"Acıktım anne."

"Kızım bunlar acıkmadı mı?"

Diyerek Jimin, Taehyung ve Jhope oppayı gösterdi annem.

"Bence Jhope acıkmıştır da, Jimin ve Taehyung'u bilemem her sabah birbirlerini yiyorlar."

Jimin ve Taehyung'un saçma kavgaları ve tartışmaları. Ne kadar kavga ettiklerini aptal gibi kelimeler söyleseler de kullanır çok seviyorlardı birbirini.

Jisoo unnie bana göre ve daha sonra ayaklarıma bakışlarını indirdi.

"Anne, Jennie yine çıplak ayakla evde dolaşıyor."

Diye beni anneme şikayet ettiğinde annem direk kafasını mutfak kapısında duran bana çevirdi.

Bakışları ayaklarıma inerken anında ayağından terliği çıkartıp ayaklarıma fırlattı.

Ben ise kahkaha atarak gülüyordum.

"Ben sana kaç varsayılan diyeceğim ev soğuk oluyor çıplak ayakla gezme evde diye. Hasta olacaksın Jennie."

"Anne ama sabah sabah çorap hiç çekilmiyor .."

"Sus! Git çabuk çorap giy."

"Tamam tamam kızma."

Guilty || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin