İyi Okumalar Şapşikler ;)
—————————
(Lalisa'dan)
Kucağımda uyuyan Jennie'ye baktım. Saçları her oynadığımda gecenin hafif rüzgarlarında uçuşuyor ve o eşsiz kokusu burnuma doluyordu.
Onu uyandırmamaya çalışarak kucağıma aldım ve kulübeye girdim.
Üst kata yöneldim ve yatak odasına doğru ilerledim. O kadar ağladıktan sonra biraz sakinleşmiş olsa da yinede benim içimde Sehun'un ona karşı yaptıklarından ötür bir nefret bir kin vardı.
Jennie bunu hak etmiyordu. Yatağa bıraktım bedenini, üşümesin diye de üstüne battaniye yi örttüm.
Saçlarını biraz okşadıktan sonra o hafif aralık dudaklarına yaklaşıp uzun sayılacak bir öpücük bıraktım.
Sanırım dudaklarını özlemiştim. En son öpüşmemizde karşılık vermemişti.
Saçlarına da ufak bir öpücük bırakıp odadan çıktım. Jennie'nin telefonu aşağıda kalmıştı. Namjoon'a bu konu hakkında bir mesaj atıp ailesi için bir şeyler uydurmasını söyleyecek ve sonra Sehun'un hesabını kesecektim.
Jennie'nin telefonunu elime alıp Namjoon'a mesaj yazdım.
Jennie:
Namjoon, Jennie bu gece benimle kalacak ailesine bişeyler söylersin.JoonJoon:
Lalisa? Sen misin? Jennie'ye bişey mi oldu?Jennie:
Hayır Namjoon, Jennie sana anlatır.
Meşgulüm.Telefonu yerine bıraktım ve oturma odasında masanın üstünde duran silahımı belime koydum. Telefonu çıkarttım ve Chaeyoung'u aradım.
''Alo Chaeyoung. Komiser Sehun'u bizim depoya getir. Biraz işim var onunla. Bir de bir kaç adam da getir lazım olabilir.''
''Ne yapacaksın Lalisa yine?'' Diye ısrar edercesine sordu.
''Soru sorma Chaeyoung hemen!'' Dedim ve telefonu kapatıp cebime koydum.
''Lalisa?'' Merdivenlerden gelen sesle kafamı oraya çevirdiğimde Jennie'yi gördüm.
Saçları biraz dağılsa da hala tanrıçalar kadar güzel olan o kızı.
''Uyusaydın Jennie. Niye kalktın?'' Diye sordum.
''Bir yere mi gidiyorsun?'' Dedi ve belimdeki silaha baktı.
''Hemde silahla?'' Diye devam etti.
''Evet. Beni zayıf noktamla tehtid eden adamı öldürmeye gidiyorum.'' Merdivenlerden hızla indi ve yanıma geldi.
''Öldürmek mi? Lalisa bu bir suç yapamazsın.'' Söyledikleri saçmaydı. Çünkü ben zaten suçluydum. Bu suç beni kötü duruma sokmazdı.
''Jennie, ben zaten suçluyum.''
''Biliyorum, biliyorum ve bundan nefret ediyorum. Aramızda nasıl bir ilişki var bilmiyorum ama senin suçlu olman ve benim polis olmam buna engel oluyor.''
Gözlerimi devirdim.
''Kimi öldüreceksin sen?'' Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guilty || Jenlisa
FanfictionJennie Kim, çok iyi bir polisti. Lalisa Manoban ise, çok usta bir suçlu.. #Jenlisa 3 #gxg 2 #Chaesoo 25 #mafya 1 #katil 3 #polis 6 #karakol 8 Bu kitap alıntıdır.