Bölüm 16⛈

2K 125 67
                                    


İyi okumalar bremınlar.

—————————

(Lalisa'dan)

Kafamı hafif kaldırdığımda boynumun ve sırtımın tutulduğunu hissetmiş ve yüzümü buruşturmuştum. Güneş ışıkları direkt olarak gözümü giriyordu.

Elimi boynuma koyup kafamı kaldırdığımda bedenimin üstündeki küçük bedeni fark etmiştim.

Koltukta uyuya kalmışız demek ki. Dün gece duş aldıktan sonra üstüme bişey giymemiştim ve üstüm hala çıplaktı. Jennie ise bir eli göğsümde kafasını göğsüme koyarak uyumuştu. Saçları dağılmış ağzı hafif aralıktı. Ve güneş ışıkları direk olarak ona doğru vuruyordu.

Elimi saçlarına koydum ve hafif okşadım.

Ona her baktığımda ilk gördüğüm anki kadar heyecanlanıyordum.

O nasıl bir kadındı? Neyi severdi bilmiyordum. Ama beni seviyordu o kesindi.

Gözlerimi vücudunda gezdirdiğimde ise üstüne giydiği tişörtümün bel altının tamamen yukarı kaymış olduğunu ve iç çamaşırı ile bacaklarını görebiliyordum.

Kafamı geriye attım.

Bu kız beni çıldırtmak mı istiyordu?

Elimi hemen tişörte indirdim ve eteklerinden aşağı çektim.

En azından iç çamaşırı kapanmıştı.

Jennie'ye ne zaman bu kadar vurulmuştum ki? Hatırlamıyorum. Sanki bu günden önceki her günümde sarhoştum, beni sarhoş etmişti ve ben ona sarhoşken aşık olmuşum. Daha sonra ise bu gün ayılmışım ve tek hatırladığım şey o'na aşık olduğum.

Kıskanıyordum, seviyordum, ve ona kıyamıyordum.

Hiç kimsenin ona dokunmasına dayanamıyordum.

Hafif kıpırdanıp kaşlarını çattığında ne zamandan beri onu izlediğimi fark ettim.

Gözlerini yavaşça açıp birkaç kez kırptı ve uykuyu atmaya çalıştı.

''Günaydın.'' Dedim fısıltıyla. Kafasını döndürüp bana baktı. Ardından ise yavaşça geri doğru gidip üstümden kalktı.

Doğrusu sonsuza kadar üstümde uyuyabilirdi.

''Sana da günaydın.'' Diyerek cevap verdi saçlarını düzeltirken. 

Ayağa kalkıp elimi yüzümde gezdirdim.

''Üstüne bişey giyecek misin artık?'' Diye isyan ettiğinde suratının utançtan kırmızı olduğunu görüp sırıttım.

''Hayır.'' Dedim.

''Çok net bir cevap oldu bu ama.'' Dedi.

Banyoya doğru ilerlediğimde arkamdan gelmişti. Yüzümü yıkadıktan sonra o da yüzünü yıkamıştı. Dolap kapağını açıp içinden saç boyasını aldım.

''Saçını mı boyayacaksın?'' Diye sorduğunda onu onayladım.

''Ben yapabilir miyim?''

Sorusu ile kafamı ona döndürdüm.

''Yapabilecek misin? Bir yanlış yapmayasın?''

''Düzgün durursan bişey olmaz.'' Dİyerek saç boyasını elimden aldı ve beni arkamdaki ufak masaya doğru itti.

Oturup beklerken o ise bir fırça aldı ve saç boyasını dikkatle fırçasına sürdü.

''Niye saçını boyuyorsun ki? Her halinle güzelsin.'' Dediğinde fazla hareket etmemeye dikkat ederek konuştum.

''Olabilir ben bakıma önem veren bir kadınım.'' Bana inanmıyormuş gibi baktıktan sonra konuştu.

''Siktir ordan! Kim inanır buna? Kime beğendireceksin kendini?'' Dedi bana karşı.

Küfür eden kadınlara değil ama küfür eden Jennie'ye de zaafım vardı.

Sırıttım.

''Beni senden başka kimsenin beğenmesine gerek yok.'' Dediğimde gururla gülümsedi.

Yavaşça saç fırçasını saçlarıma sürmeye başladı. Oldukça dikkatliydi ve bastırmıyordu.

Sonunda bittiğinde saçlarımı yıkadım.

''Daha önce kimin saçlarını boyadın da bu kadar güzel yaptın?'' Dediğinde ellerini arkada birleştirdi.

''Biz 5 kardeşiz Lalisa.''

''Tanışmak isterim.'' Dedim.

''Tanışırsın.'' Dedi önden mutfağa ilerlerken.

----------

Jennie'yi evine kimse görmeden bırakmıştım. Şimdi ise Chaeyoung'un yanına gelmiştim.

O bir koltukta ben bir koltuktaydım.

''Benle ne konuşacaksın Chaeyoung?'' Diyerek sordum.

''Lalisa, benim bu aralar yakın olarak takıldığım bir kız var. Biliyorsun adı Jisoo. Biz onunla şuan sevgili olma yolunda ilerliyoruz.''

Dinlemeye devam ederken konuştu.

''Lalisa, Jisoo Jennie'nin ablası.'' Duyduğum şeyle şok yaşarken oldukça büyük bir merak içimi sarmıştı.

''Ve dahası, ben senin için Jennie'nin geçmişini araştırdım.''

''Anlatmaya devam et Chaeyoung.'' Dedim.

''Kim Jennie, Tayland'da doğmuş ve orada büyümüş. 7 yalında babası ölmüş bu yüzden annesi ile Busan'a taşınmışlar. Annesi başka bir adamla evlenmiş ve bir gün bu adam Jennie ile annesini evden atmış.''

Hayretle dinliyorken devam etmişti.

''Annesi Jennie'yi sokakta bırakıp o adama dönünce Jennie bu sefer sokakta kalmış. Jennie'yi bir kadın bulmuş. Bu kadının adı Kim Lee Eun.

Kim Lee Eun 4 çocuk sahibi ve eşini kaybetmiş. Jennie'yi de evlat edinmiş. Jennie'nin kardeşleri ise Kim Taehyung, Jung Hoseok, Kim Jisoo ve Park Jimin. Jennie şuan hala o ailede kalıyor.''

( Soyadları takmayın. )

Jennie, çok şey yaşamıştı, aile tarafından ben gibi yaralıydı.

''Lalisa, bunun ucu sana da dayanıyor.''

Kaşlarımı çattım. Nasıl dayanabilirdi ki?

''Nasıl?''

''Jennie'nin üvey babası. Senin annenin babanı aldattığı adam. Yani annenin katili.''

































































Guilty || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin