Bölüm 11 🍁

2.4K 173 69
                                    


İyi Okumalar.

—————————

Biraz sarsıntı hissediyordum sol omzumda. Ama bu kokuya sahip yumuşak bir yatakta uyuduktan sonra birde uyanmak eziyet gibiydi.

Gözlerimi zar zor açtığımda yabancı bir evle karşılaştım.

Başım ağrıyordu, biraz daha yukarı baktığımda bana bakan Lalisa'yı gördüm. Dün gece yaşananlar aklıma teker teker hücum ettiğinde sımsıkı kapattım gözlerimi.

Bir çuval inciri berbat ettin Sehun!

Biraz doğruldum ve Lalisa'ya baktım.

"Neredeyiz?" Diye bir soru sordum.

"Kulübede, üst katta." Dediğinde onu onayladım.

Daha sonra aklıma annemler geldiğinde gözlerimi sonuna kadar açtım. Beni merak etmiş olmalılardı.

"Telefonum nerede?" Diye bir soru sorarken aynı zamanda etrafı gözlerimle arıyordum.

"Burda." Diyerek telefonumu bana uzattı.

Telefonumu alıp ekranı açtığımda hiç arama olmamasına şaşırdım.

"Namjoon, senin bu gece burda kalacağını öğrendiğinde ailen merak etmesin diye onlara senin onlarda kalacağını söyledi."

Lalisa'nın söyledikleri üzerine mesajlardan Namjoon'un mesajına baktım.

JoonJoon:
Anneni aradım ve ona çok yorgun olduğun için araba kullanmak istemediğini söyledim. Bu yüzden bizde kalacak dedim. Annen biraz itiraz etti. Neden aramadı diye ama ben arayacağını söylemişti ancak yorgunluktan uyuya kaldı. Uyandığında sabah erkenden gelir dedim. Uyandığında hemen eve git.

Jennie:
Seni seviyorum Joon'um.

Namjoon'un söylediklerini okuduktan sonra saate baktım. 7.30'du. Ben normalde bu saatte uyanmazdım zaten.

"Benim eve gitmem lazım." Diyerek ayağa kalktım. Üstümde Lalisa'nın olan bir tişört vardı. Demek ki giydirdi beni.

"Namjoon seni sevmese bu kadar şeye katlanmazdı." Dedi Lalisa kendini yatağa bırakırken.

O sırada aklıma gelen şeyi sordum.

"Bu evde sadece bir tane mi yatak var?"

"Evet, sadece bu." Eğer hiç bir yeri ağrımıyorsa koltukta yatmış olamazdı değil mi?

"Nerede uyudun sen?" Diye sorduğumda yatakta benim yattığım yerin hemen diğer tarafını gösterdi.

"Senin yanında." Dediğinde direk kafamı döndürdüm. Beni görmemesi gerekiyordu çünkü bu söylediğiyle utançtan kıp kırmızı olmuştum. Ben utangaç bir kız bile değilken neden şimdi yanımda yatmış olması bile beni delirtiyordu ki?

———————

"Ben geldim." Dedim biraz içeri geçerek.

Evden ses gelmeyince etrafa biraz bakındım. Taehyung'un odası boştu. Jimin ve Jisoo'nun kide öyleydi. Annem mutfakta ve ya bahçede değildi.

Jhope oppanın odasına gittim. Kapıyı tıklatıp açtığımda masasında oturup kıyafetlerini düzenlediğini gördüm.

Guilty || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin