Bölüm 25

1.1K 88 50
                                    


İyi okumalar brrrrrrrrrooooooooooooooooom.

--------------------

(Jennie'den)

''Lalisa!!''

Şiddetle Lalisa'ya bağırsam da o hala kahkahalarla gülüyordu. Evlenmiştik ve evlenmemizin üstünden sadece bir saat geçmişti. Üstümdeki gelinlik biraz ağırlık verse de idare edebiliyordum. En azından elimde çiçeğim ve ayağımda ayakkabılarım yoktu. Sahil kenarına gelmiştik Lalisa ile. O takım elbisesiyle ben ise gelinliğim ile.

Hafif esen meltem ve denizin üstüne vuran kızıl batan güneşin ışığında Lalisa beni suya ittiğinde her yerim ıslanmıştı.

''Gel buraya!'' dedim ve ellerim ile gelinliğin eteklerini yukarı çekip sahile benden kaçan Lalisa'yı kovalamaya başladım.

''Jennie, amma da kısasın. Koşamıyorsun bile.'' benimle dalga geçtiğinde ona yetiştim ve kolundan tuttum.

''Yakaladım! Kaçma artık yoruldum.'' Dediğimde önü açık siyah ceketi çıkarıp kuma attı. Üstüne oturduğunda bende yanına oturdum. Gözleri yüzümde değilde göğüs kısmıma bakıyordu.

''Neden bu kadar açık bu ?'' Diyerek elleri ile straplez gelinliğimin askısız göğüs kısmını yukarı çekmeye çalıştı. Gözlerimi devirdim ve ellerini çektim.

''Islandım Lalisa! Hasta olacağım senin yüzünden.''

''Olmazsın olsan bile ben sana bakarım.'' Gülümsediğim de yaklaştı ve saçımı omzumdan geriye attı.  Dudaklarımızı birleştirdiğinde karşılık verdim. Bir süre sonra dudaklarımızı ayırdı ve ayağa kalkıp üstünü sirkeledi. Elini bana uzattığında uzattığı eli tuttum ve bende  ayağı kalktım.

Lalisa yerdeki ceketini aldı ve elimi tutup beni arabamızı park ettiğimiz yere yönlendirdi. Zeminin kızgın güneşte ne kadar yandığını ayaklarımda hissediyordum ve bu acıdan dolayı kumda durdum.

''Lalisa!''

''Efendim?'' dedi ve arkasını döndü.

''Bu zemin çok sıcak gelirken bu kadar sıcak değildi.''  Göz devirdi ve yanıma geldi.  Bir kolunu sırtıma koydu diğer kolu ise bacaklarıma koyup beni kucağına aldığında sırıttım ve yüzüne baktım.

''Bana asla dayanamıyorsun değil mi ?''

''Sana dayanmak mümkün mü ?'' 

------------------------------

Eve geldiğimizde hemen üstümü değiştirmek için odamıza çıktım. Lalisa'da peşimden geliyordu.

''Sen dışarıda bekle.'' dediğimde beni dinlemedi ve odaya girdi.

''Jennie..''

''Efendim?''

''Sevişmemiz gerekiyor.''

''Ne ?'' Diyerek gözlerimi açtım ve ona baktım. Bu kadar açık sözlü olması suratımı kızartıyordu.

''Yeni evlendik. Evli çiftler bunu yapar öyle değil mi ?''

''Ama biz zaten daha önce beraber olduk.''

''Bu evlendiğimiz akşama özel olacak ama..''

Dediğinde ceketini çıkartıp gömleğinin düğmelerini açmaya başladı yavaşça. Gözüm kayıyordu, Tanrım bana yardım et. Kalbim yine hızlı atmaya başlıyordu.

''Hadi ama Jennie utanma.''

''Ben utanmıyorum ki.''

''Belli oluyor.'' Sırıtarak yanıma yaklaştı ve gelinliğimin düşük omuzlarını tuttu. Yavaşça aşağıya indirdi ve gözlerime bakarken sırtımdaki iplere gitti elleri. Yavaşça çözdü ve gelinliğim yerle buluştu. Bacaklarıma eğildi ve beni kucağına aldığında işte dedim. İşte şimdi gerçekten bu hazzı yasak olmadan alabilecektim.

-----------------------------------

1 hafta sonra

Başım ağrıyordu ve hemen arkamdaki koltuğa oturdum. Lanet baş ağrısı son üç gündür sürekli yanımdaydı. Birde mide bulantısı. Kapı sesini duyduğumda Lalisa'nın geldiğini anladım. Ayağa kalkıp kapı girişine gittim. Elinde kırmızı güller ile bana bakıyordu. Gülümsedim.

''Al bunlar senin.'' Dedi ve elindeki gülleri bana uzattı. Gülleri elime alıp kokladım. Mis gibi kokuyordu. Her ne kadar Lalisa'Nın kokusu ile yarışamayacak olsa da güzel işte.

''Sonunda gelebildin.'' Dediğimde güldü.

''O eczane sırası kolay gelmiyor Jennie.'' Elindeki ilaç poşetini bana verdi.

''Git hemen yap. Ne çıkacağını merak ediyorum.'' Çiçekleri masaya bırakıp poşet ile birlikte lavaboya girdim. Son zamanlarda mide bulantım benden çok  Lalisa'yı şüphelendirmişti. Bu gün de tutturmuştu hamilelik testi diye. Bende pes edip gidip almasını söylemiştim.

Testi poşetten çıkarttım ve yazılanları uygulayıp elimi yıkadım. Testi elime alıp hızlıca salladım ve lavabonun üstüne bıraktım. Birazdan ortaya çıkardı. Lavabodan çıktım ve salona ilerledim. Lalisa koltuğa uzanmıştı.

''Ee ne oldu ?'' Diye sorduğunda bir şey yok dercesine kafamı salladım.

''Biraz beklemeliyiz.'' Dedim.

''İyi o halde biz de film izleriz.''

Beni kolları altına aldı ve televizyondaki filme bakmaya başladı. Bende sırıtıp başımı omzuna yasladım. Filmi izlemektense onunla nasıl bu evreye kadar geldiğimizi düşünüyordum. Aslına bakarsan çok komikti.

--------------------------------------

Yaklaşık on beş dakika boyunca da aptal gibi sırıtıp anılarımızı aklıma getirmiştim ve şimdi ise Lalisa'nın uyarısıyla teste bakmaya gidiyordum. Terliklerimi yere süre süre lavabo kapısından içeri girdim. Testi elime aldığımda gördüğüm çift çizgi ile gözlerimi büyüttüm. Bir elin elimden testi aldığını hissettiğimde hala şok ile aynaya bakıyordum.

''Bu ne demek oluyor şimdi ? Jennie! Söylesene! Hamile misin ?'' Lalisa'nın beni sarsmasıyla kendime geldim.  Sorar gözlerle bakarken sadece ağzımdan dökülenler; ''Hamileyim?'' Demekti.

Guilty || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin