İyi Okumalar
————————
"Jennie-yah, bu akşam boş musun?"
Sehun'un sesini duyduğum anda midem kasılmaya başlamıştı. Telefonumu cebime koydum ve ona döndüm.
"Doluyum Sehun."
Hava az biraz kararmaya başlamıştı. İs saatim bitmişti bu yüzden eve gidecektim. Çok yorulmuştum. Hele ki yarın o bulduğum kolye hakkında bilgi edinecektim.
"Hadi ama Jennie. Hiç bir işin olmadığına eminim."
"Sehun, sana doluyum dedim."
"Peki öyle olsun. O halde seni bırakayım."
"Gerek yok."
"Hava soğuk kimi bekliyorsun?"
"Sanane Sehun?"
"Çok agrasifsin."
"Benim bu günlük işim bitti. Akşam vardiyasında sen çalışıyorsun. Lütfen git ve işini yap."
Tam o sırada korna sesini duymamla önüme döndüm.
Taehyung sonunda gelmişti. Siyah arabadan inip gözlüklerini havalı bir şekilde çıkardı. Arabaya yaslandı ve bir bana birde Sehun'a baktı.
"Jennie, hadi güzelim geç kalıyoruz."
Ah Taehyung ve onun beni Sehun'dan kurtarmak için yaptığı rolleri.
Hep böyle yapardı.
"Geliyorum."
Sehun'a ters bir bakış attıktan sonra Taehyung'un yanına gittim ve ufak bir sarılmadan sonra arabaya bindim.
Taehyung Sehun'a tersce baktıktan sonra arabaya bindi.
"Hala bu takık orospu çocuğu seni rahatsız mı ediyor?"
"Öyle."
"Bir gün elimde kalacak."
"Boşver sen onu."
Taehyung'un şu korumacı hallerini seviyordum. Benden sadece bir yaş büyüktü ve Jimin ile aynı yaştaydı. Ama Jimin'e de abilik yapmaya bayılıyordu.
Eve vardığımızda arabadan indim ve ilerledim.
Taehyung da peşimden geldiğinde anahtarla kapıyı açtım. Büyük ihtimal Jisoo unnie ve Jimin oppa annem ile temizlik yapmıştı. Jhope oppa ise kütüphaneye gitmişti.
Her tatil günü böyle geçerdi.
"Günün nasıldı?"
Jimin oppa'nın sorusuyla kendimi koltuğa attım.
"Yorucuydu."
"İstersen uyu akşam yemeğine seni uyandırırız."
"Siz cansınız." Diye yalakalık yaptıktan sonra odama ilerledim.
Üniformamı çıkarttım ve duş almak için banyoya yöneldim.
Yolun daha çok başındayım. Ama seni bulacağım Lalisa Manoban..
Aklımı meşgul etmesi en nefret ettiğim şeydi. Hele ki o kadar uzun süredir peşinde olmama rağmen neden hala elimizde sadece bir kolye vardı. Başarısız mıydım? Yetersiz miydim yada?
Boş vermeden önce aklımı meşgul etmekten ağrımaya başlayan başımı susturmalıydım. Duştan çıkınca hemen bir ağrı kesici aldım ve üstümü değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guilty || Jenlisa
FanfictionJennie Kim, çok iyi bir polisti. Lalisa Manoban ise, çok usta bir suçlu.. #Jenlisa 3 #gxg 2 #Chaesoo 25 #mafya 1 #katil 3 #polis 6 #karakol 8 Bu kitap alıntıdır.