Bölüm 18 💥

2.3K 122 110
                                    

(Jennie'den)

Yanımdaki Lalisa'nın elini bıraktım. Arabanın kapısını açtım ve dışarı çıkıp soğuk havayla buluşturdum bedenimi.

Sahil kenarında esen soğuk rüzgar vücudumu yalayıp geçerken Lalisa'nın elini elimde hissettim.

Gözlerimi ona çevirdim. Bana değil ay ışığının vurduğu denize bakıyordu.

Elindeki sigaradan son bir nefes alınca yere attı ve ezdi. Parmaklarımı Lalisa'nın parmaklarına geçirdim. Sahil boyunca yürümek istiyordum.

"Jennie.." ismim ağzından çıkıp geceye karıştığında ona baktım.

"Efendim Lalisa?" Dedim.

"Başımıza bela alacağız." Kaşlarımı çattım. Nasıl bir bela olduğunu bilmiyordum. Hatta neden bahsettiğini bile bilmiyordum.

"Neden bela alalım?"

"Benim için.. aileni ve mesleğini bırakmaya değer mi?" Diye sorduğunda aynı zamanda kalçasını arabaya yasladı.

Ben onun için herşeyi bırakırdım. Aile işi biraz zordu evet. Ama zorlukları böyle aşacaktık.

"Değer Lalisa, sonuna kadar değer hemde." Dedim ve ona yaklaşıp elimi yanağına koydum.

Gözlerini kapattığında alnımı alnına yasladım ve gözlerimi kapattım.

"Jennie, hapise girmemi istemiyorsun. O zaman sınır dışına çıkmak zorunda olacağız." Dedi fısıltılı şeklinde.

"Seninle ölüme gitmeye hazırım." Dediğimde dudaklarını dudaklarıma kısa süreliğine bastırdı ve çekildi.

Telefonu çalmaya başlayınca cebinden çıkardı.

"Bekle geliyorum." Dedi ve arabanın diğer tarafına gitti.

Kimdi ve ne konuşacaktı bilmiyordum ama merak etmiştim.

Arabanın diğer tarafına gittim. Lalisa'nın beni görmemesini istediğim için biraz kenarda durdum.

"Efendim Chaeyoung?" Konuştuğu kişi kimdi merak ediyordum. Dinlemem de doğru değildi. Ama kendime engel olamıyordum ki.

"Evet yanımda, ona bu konudan bahsetmeyeceğim." Yanımda derken benden mi bahsediyordu?

Ağzıma kapanan el ile konuşma fırsatım olmadan geri çekildim. Korkudan aklıma yapacak bişey gelmezken bezden nefes almamak için nefesimi tutuyordum.

Gücüm yetmiyordu ve silahım yoktu. Lalisa sesimi duysun diye ses bile çıkaramıyordum. Ağzıma kapanan eli tırnaklarımla çizdim. Ama daha fazla dayanamadım ve nefes aldım.

Anında o iğrenç narkoz kokusu beynimi ve vücudumu uyuştururken gözlerim kapandı.

—————————

Gözlerimi yavaşça araladım. Başım ağrıyordu ve hem ayak bileklerim hem el bileklerim sızlıyordu.

Kafamı biraz kaldırdığım da bir çift erkek ayakkabısıyla karşılaştım.

Başım deli gibi ağrırken o kişinin sesini duydum.

"Hala kendine gelemedin mi?" Ses tanıdıktı. Ardından başımdan aşağıya boca edilen buz gibi suyla derin bir nefes alarak etrafıma baktım.

Oh Sehun...

Suratındaki o pis sırıtışla bakıyordu bana.

"ONA DOKUNMA LAN!" Lalisa'nın kükrercesine bağırdığını duyunca hemen karşıma baktım. Ben gibi bir sandalyeye bağlanmıştı. Suratında morluklar vardı ve kaşı ile dudağı patlamıştı.

Guilty || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin