Bölüm 10 🍃

2.5K 168 120
                                    


İyi Okumalar

—————————

Sehun'un adamları buradaysa eğer Lalisa'yı buradan çıkartmam daha zordu çünkü en az 10 kişi varlardı.

Lalisa ve ben görünmeden nasıl buradan çıkacaktık. Ve benim geri gelmem ve ekibimin başına geçmem gerekiyordu.

"Baekhyun!"

"Buyrun komiserim."

"Sehun'un adamları barada görüyormusun?" Diyerek adamlarından birini gösterdim.

"Evet komiserim." Diye cevap verdiğinde ona doğru döndüm.

"Git ve onları oyala." Diye emir verdim.

"Ama komiserim eğer Sehun komiser de olursa Lalisa daha kolay yakalanmaz mı?"

"Yakalanır ama Lalisa benim avım. Ve ben avıma elini uzatanın elini kırarım!" Diye net bir tonda söylediğimde ürkmüş bir biçimde gitmişti buradan.

Namjoon ve Jin'i telsizle kontrol ettim.

"Nerdesiniz?" Diye sordum.

"Sehun'un adamlarını mekandan çıkartmaya çalışıyoruz." Dedi Namjoon. Hah! Her zaman beni iyi tanırlardı işte. Biliyordum avıma el uzatılmasından nefret ettiğim bildiklerini.

"Pekala ben Lalisa'yı halletmeliyim."

Telsizi kapattığımda Lalisa'nın eski yerinde olmadığını gördüm.

Ufak bir kargaşa çıkartmalıydım. Saçlarımı dağıttım ve üstümdeki polis yazan kazağımı çıkarttım ve kenara attım. Sıfır kollu bir siyah askılı ile elime yanımda duran masadan bir kadeh aldım ve herşey normalmiş gibi kenarda bir masaya yaklaştım.

Hemen karşıda Lalisa'nın bana sırıtarak baktığını görünce ona karışık sırıttım ve kadehten bir yudum aldım.

Yanıma içki kokan adamlardan biri yaklaşıncan Lalisa'ya göz işareti ile 'gel' yaptım. O sıra ufak ufak adımlarla yanıma gelince peşinden bir kadın da kalkmış ve yanında gelmeye başlamıştı.

"Selam güzel hanım yalnızsanız takılalım mı?" Diye sorduğu soruya sahte bir gülücükle cevap verdim.

"Olur." Lalisa'nın öylece orada bir masada durup izlediğini dark edince bir an önce şu karmaşayı çıkarmak için dua etmeye başladım.

"Telefon numaranızı verir misiniz?" Diye sorduğunda ise midem bulansa bile gülümseyerek elime bir kurşun kalem ve kağıt aldım.

"Sizce de hızlı değil miyiz?" Diye sorarken bu sarhoşlukla göremeyeceği kadar küçük bir yazıyla 'Siktir Git' yazdım ve kalemi dik bir şekilde kalemin yanına koydum.

"Buyrun yazın telefon numaram." Dediğimde elinde telefonu ile ve kağıda kısık gözlerle bakıyordu. Lalisa'ya ufak bir bakış atıp adamın kafasından tutup hızla dik duran kalemin üstüne vurdum. Sol kolum ve üstümdeki askılım adamın gözüne girmiş olan kalemden çıkan kan ile bulandığında adamdan çıkan ses yüzünden herkes bize bakmaya başlamıştı.

Adamı hızla kaldırıp tekme atarak yere düşürdüğümde başını vurduğuna emin olmuştum.

Işıkların anında kesilmesi beni daha çok şüpheli hale getirirken bileğime dolanan soğuk eller beni çekmeye başlamıştı. Ne yani dövüşmeyecek miydik?

Bu kişinin Lalisa olduğunu kokusundan anlarken karşımıza karanlıkta yüzünü seçemediğim iki adam çıkmıştı.

"Nereye gidiyorsunuz lan siz?" Sehun'un adamları değildi. Büyük ihtimal kumarhanenin korumalarıydı.

Guilty || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin