Kısa kesiyorum iyi okumalar..
---------------------------
(Lalisa'dan)
Telefonuma gelen bildirim ile kafamı yataktan kaldırdım ve telefonu elime aldım.
Yerim:
Babam Amerika'ya geldiğini söyledi. Ama yanında biri daha varmış. Karınmış hemde! Nasıl beni burada bırakıp Kore'de evlenebilirsin!
(Görüldü 11.20)
Ah aptal! Tam bir aptaldı. Kim Yerim. Amerika'da üniversite okurken benim hep dibimde olan bir kızdı. Babası bana sürekli iş teklif eder karşılığında para verirdi. Bu yüzden Yerim'in babasıyla oldukça iyi bir geçmişimiz vardı. Ama Yerim ile öyle değildi. Yılışık ve bana takık bir kızdı. Babası olmasa ona asla katlanmazdım. Onun yüzünden bütün üniversite hayatımda hiç bir kızla sevgili olmamıştım. Çünkü tüm kızlarını gözünü korkutmuştu.
Babası gibi tam bir mafyaydı. İnsafsız ve acımasızdı. Birde en büyük zaafı, bana takıktı o kadar. Telefonuma tekrar bildirim geldiğinde elime aldım.
Bak Kim:
Amerika'ya geldiğinizi duydum. Ayrıca evlenmişsin. Kutlamak ve iyi dileklerimi sunmak için seni ve eşini şirketime bekliyorum.
Gülümsedim. Her zaman böyle içten biriydi gerçekten. Kısaca bir onaylama cevabı verdikten sonra kalktım ve lavaboda elimi yüzümü yıkadım. Üstüme tişörtümü giyip mutfaktaki hamile karımın yanına gittim.
''Sonunda uyandın demek. Hiç masaya oturma çünkü markete gideceksin.''
''O da iyiymiş yani karımdan günaydın öpücüğü almadan gidersem uğursuz olur biraz sanki..''
''Duygu sömürüsü yapma.'' Dedi ve yanımdan geçerken ufak bir öpücük kondurdu dudaklarıma.
''Aldın işte öpücüğünü hadi git.''
''İşte idare eder ama neyse. Ne istiyorsun?''
''Çikolatalı waffle yapacağım. Sos lazım. Sana lazım olanları mesaj atarım. Sen git.''
''İyi madem.''
----------------------------
Market sepetine Jennie'nin istediklerini atıp kasaya ilerledim. Kasiyere kısaca bir teşekkür ederek poşetleri aldım.
Arabanın arka koltuğuna bütün poşetleri attım, daha sonra ise sürücü koltuğuna geçip eve sürmeye başladım.
-----------------------------
''Hadi git hazırlan.'' Dedim Jennie'ye.
''Neden?'' Diye sorduğunda ona göz kırptım.
''Bir yere gidiyoruz işte.''
''İyi. Ama nasıl bir yer ? Nasıl giyinmeliyim ?''
''Fazla kısa fazla açık ve fazla güzel giyinme de ne yaparsan yap.'' Sıkkınlıkla ofladı ve üst kata çıktı. Ben ise sırıtıpyarım kalan waffle'ımı yemeye devam ettim. Bende üst kata çıkıp odanın kapısına yöneldim ve çalmadan kapıyı açtım.
''Yah! Lisa! Çık dışarı!'' Jennie elbisesinin arkasındaki fermuarı ile uğraşırken gözlerim o muazzam sırtına kaymıştı.
''Jennie fazla güzel olma demiştim.''
''Elimden bir şey gelmiyor üzgünüm.''
''İdare edeceğiz artık.''
---------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guilty || Jenlisa
FanfictionJennie Kim, çok iyi bir polisti. Lalisa Manoban ise, çok usta bir suçlu.. #Jenlisa 3 #gxg 2 #Chaesoo 25 #mafya 1 #katil 3 #polis 6 #karakol 8 Bu kitap alıntıdır.