ÉN
Seung
Mindig elfejetem
De mikor is nyit ki a bolt?SEUNGMIN
Reggel hétkor nyitott
Miért?ÉN
Akkor beugrok hozzádSEUNGMIN
Hogy hogy?
Mármint nem azért
Örülök neki, de hogy hogy
Nem szoktál te ilyen gyakran idejárniÉN
Baj, hogy meg szeretném látogatni a legjobb barátomat?
Ez felháborítóSEUNGMIN
Nem így gondotlam
GondoltamÉN
Mindegy is, indulok, kb 15 perc és ott vagyok╔═════ஓ๑♡๑ஓ═════╗
╚═════ஓ๑♡๑ஓ═════╝
– Minek köszönhetem a látogatásod, Jisung?
– Nem látogathatom meg csak úgy a legjobb barátomat? – kérdezem felháborodottan, de Seungmin "most komolyan?" fejét és összefont karjait látva csak egy sóhajra futja tőlem.
– Kell valami? – lép közelebb hozzám, hogy meglegyen köztünk a bizalmas közelség.
– Mi kéne? – szaladnak össze szemöldökeim, miközben felpillantok a mellettem állóra.
– Pénz vagy va... – kezd bele, de gyorsan félbeszakítom:
– Jézusom, dehogy! – gesztikulálok a kezeimmel hevesen. – Csak azért jöttem, mert nem aludtam valami sokat az éjjel, szóval már vagy két órája otthon vagyok és halálra untam magam.
– Igen? – néz rám furán, arcáról teljesen leolvasható, hogy mennyire nem érti, mit mondtam fél perccel ezelőtt. – És... – keresi a szavakat maga elé bámulva. – Hogy ment a tegnap?
– Hát, elvileg felv...
– Hát ez tök jó! Gratulálok, Ji! – mosolyodik el szélesen.
– Ja, szerintem is. – viszonzom a mosolyát félénken. – Azt mondta a főnök, hogy ma kilencre menjek, mert bemutat nekem valakit, aki segít beilleszkedni és megmutatja mi micsoda.
– Hát, ha nem akarsz elkésni akkor szerintem indulj. – fordítja felém a telefonját, minek kijelzőjén nagy számokkal virít a jelenlegi idő; 8:14.
– Hát de még korán van...
– Ha nem akarsz elkésni, menj. Nem tudhatod, hogy van-e dugó vagy valami. – kezd el tolni az ajtó felé. – Ráadásul gyalog elég messze van, nem érnél oda. – hiába próbálnék megállni, vagy szóhoz jutni, gyorsan folytatja, így esélyem sincs ellene. – Azt meg nem tudni, hogy mikor megy busz. Vagy te tudod?
– Nem...
– Na látod? Menj, mielőtt elkésnél az első napodon! – toloncol ki a fotocellás ajtón, majd mosolyt villantva int egyet és el is tűnik.
– Hát ez... fura volt – szaladnak össze szemöldökeim, de hamar túllépek a dolgon, s úgy döntök megfogadom Seungmin tanácsát és elindulok.
YOU ARE READING
𝗺𝗲𝗻𝘁𝗼𝗿 | 𝚖𝚒𝚗𝚜𝚞𝚗𝚐.
FanfictionHIATUS ! Lee Minho az új tehetségkutató tábor négy mentorának egyike, pontosabban az az egy, aki Jisungot a saját hülyeségéből és önfejűségéből kiejtette a versenyből. Viszont, ahogy megy az idő, Minho rájön, hatalmas baromságot csinált, így felkere...