Minho "majd beszélnünk kell" üzenetén semmit sem érkezett tőle; se egy árva üzenet, vagy hívás, semmi.
De persze nem is vártam!
Pontosan tudom, hogy mekkora mamlasz, meg satöbbi, szóval én miért is várnék hívást tőle? Hát semmiért!
Mikor kiléptem a lakásom ajtaján elkapott a félsz, hogy Minho esetleg random betoppan a Starbucksba vagy megjelenik valahol, de ez nem történt meg.
Minhonak egy teljes napig semmi nyoma nem volt, nem, mintha óránként néztem volna a telefonom várva a meg nem érkezett üzenetre.
Meglepődtem, mikor zárás után mondták, hogy másnap nem kell bemennem dolgozni, de örültem is neki, szóval meg sem kérdeztem, hogy történt-e valami, pedig lehet meg kellett volna... na mindegy.
Így hát nyugodt szívvel kapcsolom ki a másnap reggelre beállított ébresztőmet, ezt követően pedig úgy döntök – hiába van az idő már tíz után –, nekiállok egy kicsit kitakarítani a lakást, mert nem szeretnék valamelyik reggel arra ébredni, hogy mondjuk az ágyam alatt megbújó porcicák életre kelnek és megölnek.
Meg persze nem érzem magam fáradtnak se álmosnak, és jobbnak látom, ha ezzel ütöm el az időmet, minthogy forgolódjak az ágyamban teljesen éberen. Na meg valamilyen szinten el is tudok fáradni, szóval ez most csak előnyös lehet minden szempontból.
Mielőtt akármihez hozzákezdtem volna, legelső dolgom volt a fülesemet beiktatni, ezt követően pedig egyáltalán nem sietve szép nyugodtan nekiálltam csillogóssá varázsolni a lakást, miközben a Spotify egyik véletlenszerű lejátszási listáját hallgattam.
Körülbelül háromnegyed óra – vagyis az egész lakás felsöprése és az elmosogatás – után a kanapén találtam magam a telefonommal a kezemben, minek képernyőjén valamiért Minho instagramja néz vissza rám.
Alapvetően nem vagyok valami nagy résztvevője és támogatója a szociális oldalaknak, ami van azt is Seungmin jóvoltából kezdtem el használni, de számomra nem tartott sokáig a varázsa, már így is pár éve (ami lehet évtized vagy akár évezred is, ha rajtam múlik) nem használtam, csak volt. És mivel foglalta a tárhelyem, inkább letöröltem.
És még mindig nem értem, mi és hogyan vett rá arra, hogy ismét letöltsem...
Amilyen rég használtam, egyáltalán nem vagyok otthon az alkalmazás működésével meg ilyen-olyan cifra hülyeségeivel – ezeket igyekszem mellőzni és csak felületes kémkedésre használni az applikációt.
Szemöldökeim összeszaladnak, mikor meglátom, hogy Seungmin neve is ott szerepel azon emberek százezrei közt, akik kedvelték Minho képeit.
Ahhoz képest, hogy majdnem öt millió követővel rendelkezik, a képeinek száma szinte meg sem haladja a három számjegyet...
Úgy döntök, végignézem az összes képét "kívülről", bár egy-két kép annyira megragadja a figyelmem, hogy muszáj közelebbről megnéznem.
╔═════ஓ๑♡๑ஓ═════╗
YOU ARE READING
𝗺𝗲𝗻𝘁𝗼𝗿 | 𝚖𝚒𝚗𝚜𝚞𝚗𝚐.
FanfictionHIATUS ! Lee Minho az új tehetségkutató tábor négy mentorának egyike, pontosabban az az egy, aki Jisungot a saját hülyeségéből és önfejűségéből kiejtette a versenyből. Viszont, ahogy megy az idő, Minho rájön, hatalmas baromságot csinált, így felkere...