Bu bölümü Cuma günü yeni yaşını kutlayacak olan sevgili okurum merdumgirizkisi4 armağan ediyorum. Yeni yaşın hayırlı, sağlıklı, huzurlu ve mutluluklarla dolu geçsin. Nice hayırlı yaşlara 💚
"TEMİRBAY!"
Bacağına aldığı bıçak darbesiyle sekteleyen sırıkla avazı çıktığı kadar bağıran Feride, kendisini korumak için canını gözden çıkarmış bu adamı daha fazla izlemek istemiyordu. Temirbay'ın aldığı her darbe kendi gözünden tuzlu bir yaş olarak akıp, çehresine düşerken elinden hiçbir şey gelmiyordu.
"Feride hatun artık gidesin buradan! Onları daha fazla oyalayamam!"
"O-olmaz seni burada bırakamam."
"FERİDE HATUN! Hayde, gidesin!"
Temirbay, bir türlü gitmeye ikna edemediğini kadınla göz teması kurmak için bir saniyeliğinede olsa arkasını dönerken sırtına aldığı ikinci bir darbe ile dizlerinin üzerine düştü.
Feride, ağzından kaçan çığlığa engel olamazken gözyaşları sel olmuş akıyordu. Bir dizinin üzerine çöküp elini adamın sırtına koyarken "Dayan, yalvarırım dayan Temirbay" diyerek ona destek olmak istedi ama yapacak hiçbir şey kalmamıştı. Etraflarını saran adamlar kazandıklarını varsaydıkları zaferleri ile kılıçlarını aşağıya indirirken Temirbay, Feride'nin yardımıyla zorda olsa yeniden ayağa kalmayı başardı.
Adamların çirkin kahkahaları arasında kolundan tutarak destek olmaya çalıştığı adama "İyi misin" diye sorarken, sadece lafın gelişi sorduğu çok belliydi zirâ genç adamın hali ayan beyan ortadaydı.
"Kendini illa öldürteceksin değil mi?"
Temirbay, inatla yanından ayrılmayan kadına hayretle bakarken onun çoktan kendisini terk etmesini beklemişti. Sonuçta yıldızları bir türlü barışamadığı bu kadından beklenmeyecek hareketlerdi bunlar.
"Lütfen, lütfen dayan olur mu? Biraz daha dayan Temirbay!"
"Meraklanmayasın Feride hatun, sana bir şey olmasına izin vermem."
"Kendini düşün gerizekalı, öleceksin!"
Feride, yara bere içinde kalmış adamın hala kendisini düşünmesine anlam veremezken sinirle haykırdı. Kendini düşünmeliydi, Feride'yi değil! Temirbay'ın yerden aldığı kılıcı ile kendilerine doğru gelmekte olan kılıksız adamlardan birini püskürtmesi ile geriye çekilmek zorunda kalan Feride, onun yeniden yanına gelmesi ile hemen koluna girdi. Ayakta duranacak hali yoktu ama hala inatla savaşmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Osmanlı Güneşi
FantasíaGelecekten, geçmişe engebeli bir serüven! 27 yaşında olan Feride gittiği Topkapı Sarayında esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolur. Gözünü açtığında ise kendini bambaşka bir hikâyenin içinde bulur. 21. yüzyıldan bir anda 15. yüzyıla yolcular yapan F...