Koen? Wat is er?

331 6 0
                                    

POV : Koen Baetens

We loste voorzichtig, Tineke keek me aan en zei "Koen, ik hou echt van je ik was meteen verliefd toen ik je 2 jaar geleden voor het eerst zag."
"Zullen we naar huis gaan?" Vroeg ik voorzichtig. Ze knikt dus liepen we naar de balie om te betalen, ik betaalde en liep samen hand in hand met Tineke naar buiten.
We waren net de parking af tot Tineke haar hand op mijn been legde. Ik zag in mijn ooghoek dat Tineke de hele weg haar ogen niet van me af kon houden,
Ik keek haar aan en glimlachte lief.

Thuis aangekomen, stapten we uit, ik opende de voordeur en we liepen naar binnen. Barry kwam meteen op ons afgevlogen, net alsof hij wist wat er gebeurd was. "Wil je wat drinken?" Vroeg ik aan Tineke. "Doe maar een wijntje" zei ze, even later kwam ik de keuken uit met een Cola en een wijntje. Ik zette me neer in de zetel waar Tineke zich ondertussen ook had gezet. "Een wijntje voor mevrouw" zei ik met een knipoog terwijl ik het aan Tineke geef Tineke grinnikte en zei "Moet jij geen wijn hebben?" Toen ze zag dat ik een Cola had. "Nee ik drink niet, ik word nog snel zat" grinnikte ik. Bij die woorden moest ik meteen aan vroeger denken, de tranen sprongen ik mijn ogen ik deed moeite om ze binnen te houden. Tineke die ondertussen dat ook had opgemerkt zei "Koen wat is dat met u ineens, je bent zo stil?" Ik schrok uit mijn gedachte en zei snel "uhmm....Niske, ik vertel u het nog wel een keer ik ben nu niet echt in de stemming om het te vertellen." En gaf haar een kus.

~45 minuten later~

POV : Tineke Schilebeeckx

Het was ondertussen al 11:30 uur.
"Ik ga maar eens naar huis" zei ik tegen Koen, "Nee, je kunt hier blijven slapen ik heb nog wel een logeerkamer, maar als je wilt kun je ook bij mij liggen?" Zei Koen snel terug.
"Alé vooruit, maar dan wil ik morgen voor we moeten werken wel even langs mijn huis voor mijn uniform" zei ik
Koen stemde in.
"Uhmm... Koen vind je het erg als ik op de logeerkamer ga liggen ik vind het anders allemaal iets te snel." Vroeg ik voorzichtig aan Koen
"Natuurlijk niet, als je iets te snel vind moet je het gewoon zeggen en dan doen we wat rustiger aan." Zei Koen lief en gaf me een kus en hij liep naar boven.

Even later kwam hij terug beneden "Ik heb de logeerkamer klaar gemaakt er ligt een T-shirt van mij op het bed, want ik denk niet dat je een pyjama bij je hebt" zei Koen. "Nee inderdaad merci, Schat" zei ik terug. Ik gaf hem een kus op zijn wang.
We liepen samen naar boven, gaven elkaar nog een kus "Slaapwel schat, Ik hou van je" zei Koen nog voor hij de slaapkamer deur sloot. "Slaapwel liefje, hou ook van jou!!" Zei ik en sloot de slaapkamer deur ook. Ik deed het T-shirt aan wat wat mij natuurlijk veel te groot was, en kroop in het bed.

Ik viel niet meteen in slaap ondanks dat ik ontzettend moe was, ik was blij en bezorgd tegelijk. Koen en ik zijn eindelijk een koppel, waar ik bijna 2,5 jaar op gewacht heb.
Maar Koen zat ergens mee hij zat net met tranen in zijn ogen in de zetel toen ik hem vroeg of hij geen wijn wou. Ik vraag me echt af wat er gebeurd was.

Maar bij de gedachte dat Koen en ik eindelijk een koppel zijn, viel ik na een tijdje eindelijk in slaap.

"Dispatch voor ALFA210"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu