Een vrije dag!!

303 3 1
                                    

~1 week later~

POV : Koen Baetens

"Koentje wakker worden" hoorde ik, terwijl er iemand door mijn haren wreef. Ik opende mijn ogen en zag Tineke liggen "goeiemorgen liefje" zei ze, "Goeiemorgen schat" zei ik terug en gaf haar een kus. Ik gooide een blik naar de wekker, 10:45 uur, "Heb ik zolang geslapen?" Vroeg ik heel verbaast aan Tineke ze knikte en vroeg "wat gaan we doen vandaag, we hebben een dagje vrijaf gekregen?"
"Wat wil mijn Tineke doen vandaag dan?" Vroeg ik. "Shoppen!!" Roepte ze door de kamer. "Ale vooruit, ga u klaarmaken dan gaan we shoppen" zei ik lachend. Tineke sprong van het bed naar de kledingkast naar de badkamer. Ik kroop mijn bed ook uit en liep naar beneden, waar Barry meteen al naar mij toe kwam gelopen "Dag dikke vriend" zei ik terwijl ik hem aandacht gaf. Ik liep naar de keuken en deed wat brokken in zijn bak.

POV : Tineke Schilebeeckx

Ik was aan het douchen, toen ik klaar was, deed een lichtgrijze jeans aan met een wit shirt een een leren jasje erop. Ik poetste mijn tanden en deed wat make-up op. "Je bent ook mooi zonder make-up hoor" hoorde ik, ik keek opzij en zag Koen staan nog altijd in zijn sportbroek zonder shirt. Ik liep naar hem toen en legde mijn hand op zijn borst en zei "ik vind van niet". En gaf hem een kus. Ik liep naar beneden, waar Barry aan het eten was.

Een paar minuten later kwam Koen ook beneden. "Zullen we gaan?" Riep hij naar de keuken. "Ja! Ik kom" riep ik terug en liep naar de gang. Koen had een zwarte broek aangedaan met een rood polo, waarin zijn sixpack nog beter te zien was, ik ben blij dat ik eindelijk kan zeggen dat hij mijn lief is. "Tineke!? Hoorde ik Koen zeggen, en hij zwaaide voor mijn ogen. "Ja!?" Vroeg ik "Heb je alles?" Vroeg hij nog voor hij de deur sloot, ik knikte en stapte in de auto.
Koen starte de auto en reed richting het winkelcentrum.

~5,5 uur later~

POV : Koen Baetens

Tineke en ik zaten in een restaurantje, rustig wat aan het eten. "Koen?" Zei ze plots "Ja?" Zei ik terug. "Zullen we na het eten richting huis gaan, we moeten om 7 uur bij de commissaris zijn of was je dat vergeten?" Zei ze. "Is goed en nee ik was dat niet vergeten" zei ik lachend

We hadden gedaan met eten en liepen richting onze auto en reden naar huis.
"Geslaagd?" vroeg ik onderweg "Ja meer dan geslaagd" zei ze en ze legde haar hand weer op mijn been.

Thuis aangekomen "Ik ga mij vast klaarmaken" zei Tineke en gaf me een kus en liep naar boven. Ik liep naar de keuken waar Barry lag. "Dag dikke vriend" zei ik en gaf hem wat aandacht.
Ik pakte een glas uit de kast en schenkte wat drinken in en dronk het op.

Ik hoorde de trap kraken dus dat betekende dat Tineke eraan kwam. Ik liep naar de gang en daar stond ze. WOW! Ze had een chique wit shirt met gouden accenten en een jeans met gouden glittertjes. Ik had niet door dat ik haar aan zat te staren. "Schat!, je ziet er prachtig uit" zei ik. "Merci, maar niet zo schoon als u." Zei ze terug en gaf me nog een kus. "Awel dan ga ik mij nog schoner maken" zei ik lachend terug en liep naar boven.

POV : Tineke Schilebeeckx

Koen was zich aan het omkleden, ik ben echt blij dat hij eindelijk de mijne is. Ik heb met Koen afgesproken dat we vanavond bekend maken dat Koen en ik een koppel zijn, we hadden verschillende envelopen met kerstkaarten met een foto van mij en Koen erop gemaakt, maar ik ben een beetje bang voor de reactie van de chef, misschien worden we wel overgeplaatst.

"Tineke?" Ik zag een hand voor mijn ogen zwaaien het was Koen, hij had een blauw met wit geruit overhemd net een donkere broek aangedaan die hij vanmiddag had gekocht. Ik stond op en zei "Koen, jij bent net zo prachtig". Hij kwam naar me toe en gaf me een zoen. "Zullen we gaan?" Vroeg hij, ik knikte en liep met hem mee naar de deur. "Heb jij de enveloppen?" Vroeg ik aan Koen. Hij voelde in zijn jaszak "Ja!" Zei hij vol overtuiging. We liepen door naar buiten en stapte in de auto, op weg maar het huis van onze Commissaris. 

"Dispatch voor ALFA210"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu