~7 uur 's ochtends~
POV : Koen Baetens
Ik was aan het dromen over vroeger. Ik schrok wakker en de tranen sprongen ne weer in de ogen.
Ik lag op mijn rug en liet de tranen vrij over mijn wangen lopen.
Ik begroef mijn hoofd in mijn kussen en begon hevig te snikken.Toen ik uitgehuild was liep ik heel zacht zodat Tineke me niet kon horen naar beneden en liep door naar buiten, ik had alleen een sportbroek aan dus het was best koud. Ik liep door naar de kennel van Barry, haalde hem eruit en liep terug naar binnen, bij Barry kon ik altijd steun en vertrouwen vinden.
Slapen kon ik toch al niet meer, dus ging ik maar in de zetel liggen. Barry kwam naast me liggen met zijn kop op mijn borst. Ik aaide hem over zijn kop, maar viel uiteindelijk toch in slaap.~8 uur 's ochtends~
POV : Tineke Schilebeeckx
Ik werd wakker door een lichte zonnestraal die door de gordijnen scheen. Ik pakte mijn GSM van het nachtkastje, opende hem en er verscheen een foto van Koen, mij en Barry waar we heel cool en stoer opstaan. Telkens als ik die foto zie krijg ik een glimlach.
Ik bleef nog even liggen, scrollend over Facebook. Het was ondertussen al 8 uur. We moesten om 9 uur op kantoor zijn. Dus besloot ik om Koen ook wakker te maken. Ik deed mijn het kleedje van gister weer aan, want al mijn kleren en mijn uniform lagen nog thuis. Ik wandelde de kamer uit richting Koen's kamer. Ik klopte eerst, maar kreeg geen reactie dus opende ik de deur voorzichtig, keek door het kiertje geen Koen te bekennen.
Ik liep maar door naar beneden.
Daar lag mijn droomman, Koen in de zetel, samen met Barry die zijn kop op Koen's borst had gelegd. Koen was echt schattig als hij sliep.Ik ging terug naar boven en maakt mij zover ik kon klaar, Koen had me gister een tandenborstel en een haarborstel gegeven.
Ik liep weer terug naar beneden, Koen sliep nog steeds. Ik liep naar de keuken, na wat zoeken had ik de borden, brod en beleg gevonden en dekte de tafel, liep terug naar de woonkamer en probeerde Koen zachtjes wakker te maken. Ik ging naast hem in de zetel zitten.
Ik gaf hem een kusje op zijn lippen, en wrijfde zachtjes door zijn haren. "Koentje wakker worden" zei ik. Hij opende zijn ogen, die helemaal rood waren net of hij had gehuild. "Hey schatje" zei hij nog wat slaperig en gaf me een lange kus.
"Ik heb de tafel gedekt, kom je eten?" Vroeg ik. Hij knikte en stond op.Even half uurtje later waren we onderweg naar het commissariaat, we waren al langs mijn huis geweest.
Toen we de parking van het kantoor opreden stopte Koen plots. "Wat met de chef?, relaties op het werk zijn verboden." Zei hij. "Rustig maar we hoefen het hem niet meteen te vertellen" zei ik, Koen parkeerde de auto, voor we uitstapten gaven we elkaar nog een grote kus. "Nu moet ik zeker een hele dag wachten he?" Zei Koen met een pruillipje. Ik grinnikte en stapte uit.
JE LEEST
"Dispatch voor ALFA210"
FanfictionWat als je in je jeugd mishandeld werd door je ouders en het verleden weer boven komt!? Wat als je, opzoek bent naar je bloedeigen broer? Wat als je net de liefde van je leven bent tegengekomen.