~1 week later~
POV : Koen Baetens
Ik werd wakker van gehuil van Joey, ik stapte uit bed en haalde hem uit zijn wiegje. "Shhhhh" zei ik, meteen kalmeerde hij. Ik liep met hem op mijn arm naar beneneden en maakte zijn fles. Ik was ondertussen al wel aan dit ritme gewend, maar ik heb er sinds dat Joey er is geen probleem van gemaakt om midden in de nacht op te staan. Ik ging in de zetel zitten en gaf Joey zijn fles, die hij met veel plezier leeg dronk. Toen jij hem leeg had legde ik hem op mijn blote borst. En fluisterde "papa houd van je jongen". Hij begon te lachen.
Niet veel later viel ik in slaap, in de zetel, met Joey op mijn borst
~Later in de ochtend~
POV : Tineke Schilebeeckx
Ik werd wakker en merkte dat Koen weg was, hij moest niet gaan werken vandaag dus waarschijnlijk zat jij al beneden. Ik stond op en stapte onder de douch
20 minuten later was ik helemaal aangekleed. Ik wou Joey uit zijn bedje halen, maar hij lag er niet meer. Ik liep naat beneden waar ik Koen slapend op de zetel zag liggen met Joey op zijn borst. Ik maakte een foto. Ik liet Koen nog even slapen. Ik ging naast Koen liggen.
Koen was echt de beste vader die ik me kon wensen voor onze zoon. Hij was zo lief en zorgzaam.POV : Koen Baetens
Ik werd wakker in de zetel met Joey slapend op mijn borst en Tineke naast mij. Ik keek op de klok aan de muur half 11. "Goeiemorgen Koen" zej Tineke toen ze in de gaten had dat ik wakker was. "Hey!" Zei ik en ging iets rechter op zitten. Ik keek naar Joey die nog steeds op mijn borst aan het slapen was "koentje?" Vroeg Tineke plots. "Ja???" Zei ik. "Kunnen we vandaag gaan shoppen?? Pleasseee??? Ik heb bijna geen kleding meer" zei ze smekend. "Jaja het is al goed" zei ik. "Vrouwen ook altijd..." zei ik zacht. "Sorry!?" Vroeg Tineke "Jij kan er ook wat van hoor. 'Meneertje ik wil er altijd goed uit zien.'" Zei Tineke lachend, ik begon ook te lachen, ze had wel gelijk. "Nou kom op ga je aankleden dan" zei Tineke, ik gaf Joey aan Tineke en liep naar boven. Ik stapte onder de douch. Even later liep ik aangkleed terug naar beneden. "Zullen we gaan?" Vroeg ik aan Tineke "Jaaa!!!" Riep ze als een klein kind. Ik begon te lachen. Ik.liep naar Joey die al klaar stond in de maxi-cosi "kom jongen de mama wilt shoppen!" Zei ik "zeg!" Zei Tineke vanuit de gang.
Ik zette Joey in de auto en stapte zelf voor in de auto, Tineke stapte ook in.~bij de winkels aagekomen~
POV : Koen Baetens
Tineke liep de ene winkel 1 uit en meteen weer een andere winkel in. En ik maar met Joey in de wandelwagen lopen. Tineke was een babywinkel binnengelopen dus ik liep achter haar aan tot een vrouw geschat net zo oud als Tineke naar mij toe liep. "Hey Koen leuk je nog eens terug te zien." Zei ze. Ik bekeek haar beter en herkende haar...mijn ex Lisa. Nou ja, kon je het in de 1e jaar van de middelbare al echt verkering noemen? Echt onder de indruk was ik nooit van haar.
"Uhh ja..." stammelde ik "Aww en wie is dit je neefje?" Vroeg ze toen ze Joey zag liggen. "Nee, mijn zoontje!" Zei ik. "Oh uh" Begon ze, maar werd onderbroken door Tineke die riep "Koen!?", "Ik moet gaan" zei ik snel "Koentje wacht!" Zei ze toen ik net weg wolde lopen "Je houdt toch nog steeds van me hè? Zullen we een keertke wat gaan drinken?" Vroeg ze. Okay nu heb ik er genoeg van! "Nee ik hou niet meer van je, ik heb een vriendin en een zoontje! En ik wil al helemaal niets met je gaan drinken!" Zei ik bijna roepend en met die woorden liep ik richting Tineke.
Ik zag dat Lisa mij achterna keek dus gaf ik Tineke een kus om Lisa een beetje jalours te maken.Na nog een aantal winkels gehad te hebben, had ik het gevoel dat we achtervolgd werden. Ik keek achter me en zag natuurlijk... Lisa, ik deed net alsof ik haar niet gezien had.
Tineke was een van de paskamers ingelopen om een nieuw jurkje te passen, "En Koen?" Vroeg ze toen ze uit het paskamerje kwam met het jurkje aan. "Prachtig!" Zei ik. "Top" zei ze en liep terug naar binnen.
Ik stond te wachten tot ze weer naar buiten kwam tot ik plots 2 armen om mijn middel voelde, maar niet de armen van Tineke. Ik draaide mij om en zag Lisa staan, ik duwde haar van mij af, zodat ze op de grond viel "Koentje dat doe je toch niet tegen mij??" Vroeg ze zielig "Jawel je weet toch wat net gezegd heb of niet!" Zei ik. "Jawel, maar ik weet zeker dat je nog van mij houd!" Zei ze terwijl ze opstond en terug naar mij wou lopen, maar ik hield haar tegen en zei "Nee ik hou niet meer van je! Ik heb een vriendin en een zoontje! En laat ons nu met rust!" Zei ik en wou samen met Tineke weg lopen maar ik werd vastgepakt en Lisa sloeg me met haar platte hand op mijn wang, en wou toen naar Tineke toelopen. Nu gaat ze echt te ver. Ik pakte haar arm en hield die achter haar rug. "Nu ga je te ver!" Zei ik "ik ga te ver? Jij hebt mij 13 jaar laten zitten!" Riep ze "ik heb je niet laten zitten, jij bent er van door gegaan met een andere jongen. Ik niet!" Zei ik. "Jij gaat hier spijt van krijgen!" Riep ze. "Kom maar op, ik sta nog altijd hoger dan jou!" Zei ik en liep haar los. Ze grinnikte gemeen en liep weg. "Wie was dat?" Vroeg Tineke "iemand van de middelbare school, die denkt dat ze mij kan krijgen" zei ik. "Oh.." hoorde ik Tineke zeggen.~s avonds~
POV : Tineke Schilebeeckx
We hadden vanmiddag een hele nieuwe kledingvoorraad voor mij, Joey en Koen gekocht.
We liggen al in bed want Koen en ik waren erg moe, dus zijn we tegelijk met Joey naar bed gegaan.
JE LEEST
"Dispatch voor ALFA210"
FanfictionWat als je in je jeugd mishandeld werd door je ouders en het verleden weer boven komt!? Wat als je, opzoek bent naar je bloedeigen broer? Wat als je net de liefde van je leven bent tegengekomen.