Epiloog

210 6 3
                                    

8 jaar later

POV : 3rd person

Koen en Tineke zijn nog altijd ontzettend gelukkig met elkaar en met de kinderen. Dat is liefde die nooit voorbij gaat. Jason en Jimmy zijn 8 jaar en  gaan ondertussen naar school, Joey die 12 is gaat bijna naar het middelbare. Hij heeft er super veel zin in. 

Van Lotte en haar familie hebben Koen en Tineke niks meer gehoord na de begrafenis van Koens moeder.
Koen heeft alles van vroeger aan de kant gezet en heeft zich volledig gefocust op zijn werk en gezin.

Niels is ondertussen getrouwd met Floor en hebben 2 kinderen : Emma en Max. Die zijn ook nog steeds heel blij met elkaar.

Op het werk is er wel veel veranderd, Roger die had volledig ontslag genomen. Koen is nu officieel Commissaris, Niels is ondertussen ook hoofdinspecteur net als Tineke. Hij voelde zich meer thuis in het politievak dan op het podium.
Patrick is met pensioen. Nu staat Aziz achter de balie.

Obi is verhuist naar een andere politie eenheid, Floor is wel gebleven en werkt nu samen met Femke. En voor de rest zijn alle teams nog hetzelfde.
Iedereen was nog steeds gelukkig met elkaar als vrienden.

■EINDE■

Hey!!

Bedankt voor het lezen van mijn boek. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, maar aan de reacties te zien wel. 😉

Ik wist niet hoe ik verder moest gaan, dus heb ik besloten om het boek op deze manier te eindigen.

"Dispatch voor ALFA210"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu