56.Bölüm<<Annemiz...>>

730 93 28
                                    

Keyifli okumalar (:

"Sedye getirin! HEMEN!!"

-----

"Durumları çok ağır!"

"Ne kadar ihtimal var?!"

"%10 veya %20, bilemiyorum. Çok kan kaybetmişler!"

-----

"Canınız pahasına onları kurtaracaksınız doktor duydun mu beni!!"

------

"Ameliyathaneleri hazırlayın! HADİ HADİ HADİ!!"

------

"Beni bırakma kızıl, yalvarırım beni renklere küstürme!"

-----

"5 numaralı ameliyathanedeki hastanın kalbi durmak üzere hocam. Hemen gelmeniz gerekiyor!"

"Sertap hanımı çağırın yerime! HEMEN!"

"3 numaralı ameliyathane de o. Hemen gelmeniz gerekiyor! Daha fazla dayanamaz."

"ALLAH KAHRETSİN!!"

-----

"150 ye şarj et...! ÇEKİLİN!"

"TEKRAR... 200 e şarj et...! ÇEKİLİN!"

"Hadi... Hadi... Hadi... Geri dön!"

-----

"HELENA, UYAN SARIŞINIM! GERİ DÖN!!"

-----

"BENİ BIRAKMA KIZIL! NE OLUR BANA DÖN!"

-----

"HADİ BE LAYLA, BU KADAR KOLAY MI BIRAKIP GİTMEK ANASINI SATAYIM!"

-----

"BİLİM MERAKLISI KIZ ÖLME...!"

-----

"SAVAŞÇI KIZLAR BU KADAR KOLAY PES ETMEZ ALEXSANDRA. BUĞLEM UYANDIĞINDA SENİ SORACAK. BANA O ÖLDÜ DEDİRTME!"

-----

"Kalpleri dayanmıyor hocam!"

"Kalp masajına başlayın! ÇABUK!"

-----

"ÖLÜYORLAR...!"

-----

Neler oluyordu?

Gözlerimi kısarak etrafa bakmaya çalışsam da kimseyi göremiyordum. Bakışlarım yavaşça üzerime kaydığında ağzımdan büyük bir çığlık kaçtı. Kanla kaplı ellerimi kaldırıp korkuyla baktım. Üzerimde ise beyaz sporcu atlet ve beyaz dar paça bir pantolon vardı. Atletin karın bölgesinde iki tane küçük çukur ve o çukurlardan sızan kanlar beyaz tişörtü kırmızıya boyamıştı. Bakışlarım daha aşağı kayınca aynı deliklerden bir tanede bacağımda gördüm. Oluk oluk akan kanlar baştan aşağı beni boyuyordu ama herhangi bir şey hissetmiyordum. Kaşlarım çatılınca neler olup bittiğini düşünmeye çalıştım. Neden hiç bir şey hatırlamıyordum ki?

Aniden duyduğum seslerle bakışlarım dondu. Boğuk, derinden gelen sesler ise anlam veremediğim kadar derinden geliyordu. Bir sürü ses vardı. Hem de her yerde, acı dolu yakarışlar... Kulaklarımı kapatıp bu seslerin geçmesini beklesem de inadımaymış gibi daha çok baskı yapıyordu. Özellikle de tanıdık bir sesi aralarından seçmemle ellerimi kulaklarımdan çekip tekrar etrafa bakındım.

KARANLIK SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin