"Senin yüzünden tekrar o kıza bir şey olursa seni kendi ellerimle öldürürüm Demirkan!!"
"Sefa tamam koçum bir sakin ol,Savaş böyle bir şey olabileceğini bilemezdi"
"Bilemezdi öylemi!! Lan o kızın bu güne kadar çektikleri yetmedi mi ,başındaki dertler yetmezmiş gibi bir de Savaşın düşmanlarıyla uğraşıyor"
"Yeter artık kesin sesinizi!! Kız ne halde siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz"
Kulağıma gelen yüksek seslerle yüzümü buruşturdum.Her küçük hareketimde bedenime binlerce bıçak saplanıyordu sanki.Gözümü yavaşça açmaya çalıştığımda zorlukla açıldı gözlerim.Sefa Savaşa nefretle bakıp Serkanla tartışıyordu.Ela ise yanı başımda durmuş elimi tutuyordu.Elimi kıpırdatmaya çalıştığımda gözleri hızla beni buldu.Dizlerinin üstüne çöktüğünde diğer elini de başıma götürüp saçlarımı okşadı.
"Kendini nasıl hissediyorsun bebeğim"
Elanın sesiyle odadakilerin bakışları bana yöneldi.Sefa diğer yanıma geçip alnımdan öptü yavaşça.
"Çok korkuttun beni kızıl cadı"
Ağzım okadar kuruydu ki zar zor sesimi çıkarmaya çalıştım
"Su.."
Ela yanındaki sehpadan suyu alıp kalkmama yardım etti.Sırtımdaki izler acıyla sızlarken ses çıkarmadım.Yüzüme uzattığı bardaktan bir yudum içip boğazımdaki kuruluğu ıslattım.Arkama yaslandım yavaşça.Odadakilere göz gezdirdim.Savaş duvara yaslanmış,elleri cebinde duygusuzca bana bakıyordu.Tamam endişelenmesini beklemiyordum ama bu kadar soğuk olmasını da beklemiyordum açıkçası.Karşısında sanki düşmanı varmış gibi bakıyordu.Asıl benim sinirlenmem gerekirken onun neden böyle olduğunu anlayamıyordum.
"İyi misin Buğlem"
Serkan ayak ucumda uzun boyuyla dururken gözlerini bana dikmişti.
"İyiyim.. Neler oluyor burda?"
Sefa bana bakmayı kesip nefret dolu gözlerini tekrar Savaşa dikmişti.
"Olan şu kızıl cadı,Bu patron bozuntusu adam yüzünden sana işkence etmişler!"
Sefa daha lafını bitirir bitirmez Savaş hışımla Sefanın üzerine gidip boynundan duvara yaslamıştı.Sefa ona karşılık verse de Savaş daha fazla güçlüydü.Sefayı duvara itip ellerini tekrar boynuna sardı.
"Bana bak bücür,eğer o sesini bana karşı kesmezsen,bir işe yaramayan o dilini yerinden sökerim."
Sızlayan bedenimi umursamadan hızla yataktan kalkıp Savaşın ellerini Sefanın boynundan sertçe çektim.Sefa ellerini boynuna koyup bir kaç kez öksürdü.Elimi omuzuna koyup dikkatle onu izledim.
"İyi misin Sefa"
Başını onaylarcasına salladığında nefretle gözlerimi Savaşa çevirdim.Kaşlarını çatmış soğuk bakışlarını gözlerime dikmişti.Ondan nefret ediyordum.Onun yüzünden işkence gördüğüm yetmezmiş gibi şimdi de Sefanın dediği bir kaç kelimeye sinirleniyordu.
"Sefaya bir daha yaklaşırsan seni asla affetmem!!"
Duygu barındırmayan gözleri gözlerimden ayrılmıyordu.Geri adım atmam için zorlayan gözlerini umursamadan hiddetle bir iki adım atıp dibine girdim.Ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu.
Vücudumu zorlayarak yumruk yaptığım elimi hızla yüzüne indirdim.Elanın çığlığı odada yankılanırken Savaşın başı sağ tarafına dönmüştü.Odadakilerden çıt çıkmıyor Savaşın vereceği tepkiyi bekliyorlardı.Savaş başını yavaşça bana çevirdiğinde yeşillerinde ki nefreti iliklerime kadar hissettim.Ama umurumda değildi,bir şey demesine izin vermeden elimi tehditkarca yüzüne doğru salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SIRLAR
Ficción General"Kaşınıyorsun kızıl!!" "Kaşısana" "Benim kaşımam kimseninkine benzemez izi kalır haberin olsun!" Söylediklerinden etkilenmezken gözlerinin en derinine baktım.Karanlıktı..İçinde kaybolacak kadar boşluğa sürüklerdi seni.Rengi yeşil olsa bile arkası ka...