CHAPTER 18 🌺

1.4K 215 61
                                    

hi, kalau nak tahu, ini Hoseokkie Sunshine milik Choi Seoyun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

hi, kalau nak tahu, ini Hoseokkie Sunshine milik Choi Seoyun. Anda ada sunshine? Siapakah sunshine anda?

[ 18 votes + 18 comments ]

[ bilik Seoyun ]

❖ ── ✦ ──『📸』── ✦ ── ❖

Sebaik saja Taehyung masuk ke dalam bilik Seoyun, terus saja jejaka itu menghempaskan tubuhnya di atas katil empuk milik Seoyun.

Teddy bear yang tersusun kemas itu diambil lalu dipeluknya.

"Eee, tak malu betul. Datang bilik orang, lepas tu buat katil tu macam katil sendiri pulak." perli Seoyun.

Tangan gadis itu mengutip plastik keropok yang telah kosong dan memasukkannya ke dalam sebuah plastik putih untuk dibuang.

Hoseok yang melihat Seoyun pantas membantu gadis itu memasukkan sampah ke dalam plastik.

"Ada keropok lagi tak? Aku lapar ni." ujar Taehyung sambil tangannya mengusap perut.

Seoyun menggeleng laju.

"Tak ada."

"Alaa, banyaknya kau bedal keropok ni. Kenapa tak tinggalkan aku sikit?" tanya jejaka itu dengan mimik wajah kesian.

"Tinggalkan untuk awak? Eh, tak kuasa lah saya heh! Daripada simpankan untuk awak, lebih baik saya makan. Kenyang perut saya." Seoyun menjeling Taehyung yang mula berbaring di atas katilnya.

"Hah, mana awak dapat phone number saya ni?" pertanyaan Seoyun hanya dibalas senyuman sinis daripada Taehyung.

"Heh, tak payah tahu lah. Sibuk je. Dah dah, pergi buang sampah tu."

Tangan Taehyung membuat isyarat menghalau Seoyun untuk keluar dan membuang sampah tersebut.

Seoyun mendengus perlahan lalu berjalan keluar ke dalam bilik untuk membuang sampah pada tong sampah yang terletak di dapur.

Tak guna betul si Taehyung tu.

Selepas dua minit di dapur, Seoyun naik semula ke atas dengan membawa segelas air kosong untuk Taehyung lalu disuakan kepada jejaka tersebut.

"Air kosong je? Tak ada air lain ke?"

Muka Taehyung berkerut saat melihat air yang dihulurkan Seoyun itu.

"Minum je lah. Banyak songeh betul awak ni."

Kata-kata Seoyun membuatkan Taehyung mengeluh perlahan. Dia menegakkan semula tubuhnya daripada baring di atas tilam Seoyun.

I Snap You! | TaehyungWhere stories live. Discover now