CHAPTER 15 🌺

1.6K 225 157
                                    

comel kan husben put? hehhehehe❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

comel kan husben put? hehhehehe❤

。゚•┈୨ 17 votes + 17 comments ୧┈•゚。

。゚•┈୨ -kelas 3b-2- ୧┈•゚。

❖ ── ✦ ──『📸』── ✦ ── ❖

Waktu Cikgu Jungmyeon telah pun tamat. Dua orang pelajar lelaki diminta untuk membantu cikgu tersebut membawa buku yang akan ditanda nanti.

Hoseok mengeliat sekejap sambil meregangkan otot-otot tangannya setelah lama menulis. Maklumlah, sejarah kan?

Lepas lima minit Cikgu Jungmyeon keluar, Cikgu Mina pula masuk ke dalam kelas sambil diiringi dua orang pelajar lelaki yang berasal dari kelas lain sedang membawa kotak sederhana besar.

Seusai saja pelajar itu meletakkan kotak tersebut, Cikgu Mina membenarkan mereka keluar.

"Baiklah, sila diam. Saya akan berikan majalah sekolah yang telah siap kepada kamu semua."

Uish, lepas je Cikgu Mina cakap macam tu, pelajar perempuan terus menjerit.

"Tapi! Saya sendiri yang akan bagi kepada kamu, takut nanti ada manusia yang tamak macam anjing ambil dua majalah." ujar Cikgu Mina.

Cikgu itu membuka kotak tersebut. Beberapa buah buku dikeluarkan dan diletakkan di atas meja.

Nama dipanggil satu per satu dan mana nama yang disebut, mereka bangun dan mengambil majalah daripada Cikgu Mina.

Kini, tiba giliran Choi Seoyun.

Sebenarnya, dia tak nak majalah ni. Tapi, sebab eomma dah bayar masa masuk sekolah hari tu, terpaksa lah ambil.

Dah lah mahal!

Hampir 10 minit Cikgu Mina mengambil masa untuk memberikan majalah tersebut kepada semua pelajarnya. Kini, semuanya sudah selesai.

"Mana pulak gambar suami aku ni?"

"Siapa suami kau?"

"Sunbae Jungkook ler."

"HAHAHA perasannya kau! Sunbae pun tak hingin lah dengan kau!"

"Eleh, kau ingat sunbae Taehyung nak ke kat kau tu?"

Seoyun hanya mendengar saja apa yang classmatenya cakap. Tak berminat untuk turut serta.

I Snap You! | TaehyungWhere stories live. Discover now