Pár hónappal később:
-Beka, hol van Emma rongyija?-kérdezi Márk idegesen.
-Nem tudom, utoljára a nappaliba láttam.-kiáltok ki a konyhából.
-Jó, mert már megint sír. Légyszi vedd ki a kiságyból.-szól vissza.
-Márk, nem tudok. Leég a köret. és még kiakartam vinni a húsokat, hogy Körtéék elkezdjék a grillen megsütni.
-Nézd már meg, én addig keresem.
-Persze baszd meg, mert nekem tíz kezem van.-bosszankodok miközben elindulok a babágy felé.-Mi van kicsim? Már nem vagy álmos?-gügyögök hozzá, majd elindulok vele a terasz felé.
-Megvan.-kiált fel Márk büszkén.-Tessék picim.-rakja oda neki.
-Márk átvennéd?-kérdezem miközben felkapok egy tálat és kiviszem a többieknek. Most ezen a hétvégén mi vállaltuk be a grill party-t. Így most mindenki nálunk tanyázik. És meglepő módon Aszádék elköltöztek Körtééktől... Hozzánk... A mi nagy szerencsénkre...
-Anyu, el kell mennem mosdóba.
-Hányszor mondjam neked Bogyó, nem vagyok az anyád.-rivallok rá ma már 100-adjára.-Elintézem a köreteket, mindjárt jövök.-adom anyu kezébe Emmát.
-Mit csinálsz Beka?-lopózik Márk mögém és karolja át a derekamat.
-Mint ha nem látnád.-forgatom meg a szemeimet.
-Mi lenne ha ma éjjel, anyádék elvinnék Emmát.-ad puszit a nyakamra.
-Márk, itt vannak a szüleid és az enyémek is. Ne itt flörtölgess velem.-lököm el magamtól.
-El vannak foglalva Emmával, nem látod?-mutat ki az ablakon ahol tényleg mindenki vagy az ikreket vagy a mi kislányunkat nézte.
-Majd este.-zárom le ennyivel.
-Szavadon foglak.-kacsint egyet és csen egy csókot majd elveszi az egyik tálat és kimegy vele.
Ha tudtam volna, hogy ez az ígéret már érvénytelen lesz addigra...
BẠN ĐANG ĐỌC
Örökké [Bexi ff.] Befejezett
Teen FictionÚjra csapatja a csapat... Még mindenki emékszik az elmúlt év bonyodalmaira amikor is Beka és Márk se veled se nélküled kapcsolatát követhettük... És most minden folytatódik új kalandokkal, megmérettetésekkel és bonyodalmakkal...