Könyvmegjelenés + dedikálás

253 4 0
                                    

Kedves Olvasóim!



Újabb örömhírt tudok ma megosztani veletek, mert május 30-án megjelenik a következő regényem a boltokban, és már elő tudjátok rendelni :)

Nagyon hálás vagyok, hogy ez meg tudott valósulni, és hogy az előzőt is ennyire szerettétek!

Remélem, hogy ez is el fogja nyerni a tetszéseteket :)

Illetve június 10-én, szombaton dedikálni fogok Pesten a Könyvhéten 14.00-15.00, a 40-es standnál.

Nagyon örülnék, ha tudnánk találkozni :) Én már nagyon izgatott vagyok!

Addig is csatolom az új könyvem borítóját és fülszövegét.

B. D. Alíz: Ghost of you

Hol van a határ a valóság és a képzelet között? Vajon a szívünk mennyit bír?

Luke Morgen egy húszas évei közepén járó sikeres zenész, aki a  barátaival alapított zenekarban énekes és basszusgitáros. A karrierje  csúcsán lévő fiú úgy érzi, az élete romokban hever, ezért menyasszonya  kérésére felkeres egy pszichológust. Először nem igazán akar megnyílni a  doktornő előtt, csak részleteket árul el a problémáiról. A napjait  szinte csak szellemként élő fiú az ülések előre haladtával kezd  kikeveredni az önmarcangolás ördögi köréből, de a múltjában elkövetett  hiba folyton visszarántja a mélybe. Luke elhatározza, hogy megpróbál  felülemelkedni a depresszión és a folytonos iváson, hogy újból el tudjon  kezdeni élni. De mi van akkor, ha már nem látja tisztán, miért lenne  érdemes?

 De mi van akkor, ha már nem látja tisztán, miért lenne  érdemes?

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Örökké [Bexi ff.] Befejezett Onde histórias criam vida. Descubra agora