Valentin nap Nagy Márk módra

1.4K 39 31
                                    

-Boldog boldog boldog születésnap...-akad meg egy pillanatra.-Várjunk ez nem az a nap.-fejezi be az apró puszikkal elhalmozásomat.

-Hát nem te tökkel ütött.-forgatom meg unottan a szemeimet és át fordulok a másik oldalamra.-Most hagyj még aludni...

-Hidd el ha engemet tökkelütöttek volna akkor arra emlékeznék.-bizonygatja nekem.-És mit kapok tőled a Szeretem Nagy Márkot nap alkalmából?-kérdezi izgatottan.

-Márk, Valentin nap van. Ne találj ki olyan ünnepeket amelyek nem léteznek. Amúgy meg ha szeretnéd akkor kaphatsz egy két pofont.-rejtem el a vigyoromat.

-Komolyan mondom engem ebben a házasságban elnyomnak.-sóhajt fel gondterhelten.

-És különben is én Nő napra tőled az új lemezedet kaptam dedikálva meg egy Nagy Márkos pizsamát aminek a hátára oda írtad, hogy az én Gumimacimnak...

-Miért nálam nagyobb ajándékot nem tudsz kapni.-kéri ki magának.

-De most pont egy ásónak nagyon örülnék.-morgom miközben kikelek az ágyból, mivel már úgyse fogok tudni vissza aludni.

-Beka, ne szívass már, hisz én vagyok a legnagyobb ajándék amit kaphatsz és amúgy is a név kötelez és én Nagy vagyok.-húzza ki magát büszkén.

-Jézusom.-fogom a fejemet.

-Boldogság,

Tőled bármit kapni, boldogság,Elég egy apró tárgy,Tudom, hogy ott lesz benne minden vágy.-kezdi el nekem énekelni.

-Ne játsszál nekem Bereczkit, mert ez nem Kerek egész.-nevetek fel.

-Marha vicces vagy.-gúnyolódik.

-Nem igaz, te vagy a vicces, simán mehetnél a Mónika Showba.-bólogatok hevesen.

-Ezt te sem gondoltad komolyan, ugye?-néz rám szórakozottan.

-Hát ezt nem hiszem el Móni, hát én idegállapotba jöttem tőled Móni...-paskolom meg az arcát, majd ott hagyom a lefagyott Nagy Márkot.-Hé, amúgy kíváncsiságból az exed nem onnan jött? Ha már ott tartunk, hogy a név kötelez.-cukkolom.

-Jól van Beka, erre én most nem mondok semmit, de ha már így felöltöztél akkor gyere elviszlek valahova.-rángat ki az ajtón, majd belök a kocsiba.-És ne cukkolj, mert akkor nem Bereczkit fogok én neked énekelni, hanem TNT-t.

-Mint a Minecraftban?-vonom fel a szemöldökömet.-Neeee, akkor erre majd biztos jönnek a falusik meg minden.

-Fehér Karácsoooony, úgy vártunk rég, ma gyertyát gyújtunk a szeretet ünnepén...-kezd el nekem kornyikálni én meg inkább benyomom a rádiót...

-Tudod min gondolkoztam?-töröm meg a csendet.

-Nem, de úgyis el fogod mondani.

-Ha te engem letepernél a szőnyegre akkor én énekelhetném neked azt, hogy Egy új élméééény...-vágom hozzá nevetve.

-Ne Beka, ez már fizikailag fájt.-torzul el az arca.

-Amúgy hova megyünk?

-Titok.-zárja le.

-Jó  akkor keresek valamit amivel el tudjuk tölteni az időnket. Na nézzük.-veszem elő a telefonomat.-Top 10 dal Valentin napra szerelmes pároknak.-olvasom fel ördögien.

-Beka, nehogy meg merd csinálni.-fenyeget meg...

-Jó, akkor társ keresőzhetek is.-vonom meg a vállamat hanyagul.

Örökké [Bexi ff.] Befejezett Donde viven las historias. Descúbrelo ahora