26 fejezet

2K 58 8
                                    

Márk szemszöge:

Itt hagyott. El hagyott. Nemet mondott. Talált magának mást. Nem szeret. Azt mondta lépjek tovább. Elment azzal a sétafikával. Őt választotta, nem engem. Összetört én meg most mit csinálok alkoholba fojtom a bánatomat. Pedig én annyira, de annyira szeretem, és most végleg kikosarazott. Megkértem a kezét, de nemet mondott. Azt hittem igent fog, hisz nekem ki mondana nemet... Hát persze, hogy nekem kell a legmakacsabb és a legcsökönyösebb lányt kifognom, de most mit csináljak? Istenem miért büntetsz engem. Én sem így terveztem, hogy 19 évesen férjhez megyek úgy értem feleségül veszek valakit. Lehet kicsit megártott ez a whisky...

-Márk mi a francot csinálsz?-veszi ki a kezemből az üveget Körte.

-Iszom, add vissza.-veszem vissza.

-Hagyjad már adj neki időt.

-Milyen időt elment az üresfejűvel.-vonok vállat.

-Hogy mit csinált?

-Elment vele, szerinted?

-Hogy érted?

-Összeszedte a cuccait és oda költözik hozzá. Mert neki nincs erre szüksége meg a babának sem.-vékonyítom el a hangomat.

-De szólt az anyjának vagy valami?

-Nem, azt mondta hogy szóljak a többieknek és ne keressem majd ő keres. Kellett ennek a Tomónak kinyitnia a száját.

-Én agyon csapom, megfogom fojtani. Ezt az üres utcákat. Ennyire nem lehet balfék, komolyan...

-Hát mit csináljak Körte? Azt mondta lépjek tovább. Lehet tovább kéne.-nyúlok a telefonomért.

-Márk jól meggondoltad?

-Igen, tovább fogok lépni. Ha ő is ezt csinálja akkor én miért nem tehetném. Felhívom Diát.-pötyögöm be a számot.

-Jól van Márk akkor én megyek.-már csak az ajtó csapódását hallom itt hagyott.

-Szia Dia...

Örökké [Bexi ff.] Befejezett Donde viven las historias. Descúbrelo ahora