21 fejezet

2.2K 73 99
                                    

-Igen leszek a barátnőd.-mondom elérzékenyülve.

-De jóóó.-csókol meg újra.-Tudod azon gondolkodtam, hogy majd ezt mindenkivel közölni is kéne.

-Aha.-már egy jó ideje beszélgettünk amikor egy olyan téma kerül szóba aminek nem kellett volna.

-Szeretném ha nem találkoznál Nagy Márkkal és megszakítanál vele minden kapcsolatot.-fordul felém komolyra fordítva a szót.

-Miért?-értetlenkedek.

-Mert én nem bízok benne.

-Nem fogok mert ő a gyerekem apja joga van ahhoz, hogy tartsuk a kapcsolatot a gyerek miatt.

-Szakíts meg vele mindent és közöld a világgal, hogy velem vagy, akár azt is mondhatod hogy megcsaltad Márkot és tőlem van a baba.-simít hátra egy tincset a hajamból.

-Nem fogom.-makacskodok.

-De megfogod.-szorít rá erősen a kezemre.

-Geri ez fáj, engedj el.-szakítom ki a szorításából a kezemet.

-Mi van Bexi cukorból vagy?-nevet fel.

-Milyen Bexi? Nem ismerek én semmilyen Bexit.

-Te vagy Bexi a művészneved az, de hála az égnek nem emlékszel semmire és ez most nekem kedvez.

-Te ott voltál velem szerepeltél az életembe, nem is véletlen találkoztunk.

-Vaó végre valamit egyedül is kitaláltál. Milyen kár lenne ha valami baj történne.-simít végig a hasamon én meg automatikusan oda rakom a tenyeremet védekezés képpen.-Mi lenne ha ez a hajó elúszna és lenne egy közös hajónk?-kérdezi.-Csak egy kis ütés a hasadba és minden rendben lesz utána lehet fájni fog, de itt leszek veled jó, utána meg lesz nekünk egy közös.

-Na meg  a lófaszt a seggedbe.-leszek egyből dühös azt hiszi, hogy majd szülök neki gyereket, álmodni szabad.-Végeztünk Geri.

-Hogy érted ezt?

-Szakítok veled, ki vagy dobva.

-Hát ha szép szóval nem megy akkor megy erőszakkal.-teper le a földön, egyből elkezdek támadni és próbálom a hasamat védeni, aztán eszembe jut egy ötlet, kiveszem a kabát zsebemből az eszközt bekapcsolom, majd a nyakához rakom ő meg összeesik, lerúgom magamról és ijedten észlelem hogy alig van pulzusa...Fasza... Milyen sokkoló ez? Daniella tényleg egy gyilkoló eszközt adott... Felhívom a legelső számot ami eszembe jut.

-Szia Körte, van egy kis probléma.-nevetek fel idegesen.-Asszem kinyírtam valakit...

Örökké [Bexi ff.] Befejezett Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang