56 fejezet

1.8K 54 8
                                    

-Na, idefigyelj te nyámnyila pöcs, te ne döntsd el mi a jó Bekának és Emmának. Én vagyok a pasija és a gyerekünknek az apja. Úgyhogy jobb lesz ha befogod.-fogja meg a pólójánál és utána behúz neki egyet.

-Márk.-kiáltok fel mérgesen.-Hagyd abba, hallod!!-rántom el tőle, már amennyire tudom.

-Hagyj most Beka.-fordul hátra hozzám, majd vissza Tomihoz.

-Márk, most azonnal fejezd be.-de semmi, nem is figyel rám.-Márk nem vagyok túl jól.-vetem be az utolsó dolgot.

-Mi a baj, Beka?-egyből jön hozzám.

-Te vagy a bajom.-bököm meg a mellkasát és megyek el mellette, hogy megnézzem Tomit.

-Tomi, jól vagy?-guggolok le hozzá.

-Persze, csak egy kicsit fáj itt.-mutat a szemére ahol egy lila folt helyezkedik el és picit vérzik az orra.

-Persze, nyalogasd csak a sebeit.-szól oda gúnyosan.-Velem ne is törődj.-most meg duzzog. Istenem olyan mint egy gyerek, sőt rosszabb lassan olyan lesz mint egy skizofrén...

-Márk, te csináltad először ő, várd ki a sorodat.-megyek a hűtőhöz és kiveszek belőle egy zacskó jeget.-Tessék ezt tedd a szemedre.-nyújtom oda neki.

-Köszi, Beki.-mosolyog rám.

-Hozok fertőtlenítőt az orrodra. Hol találok?-a felső polcra mutat, leveszem majd elkezdem "ápolni" és miután végeztem Márkhoz fordulok.

-Neked mid fáj?-vonom fel a szemöldökömet.

-Semmim.-duzzog tovább.

-Na szóval Tomi, hogy értetted hogy már nem vagy benne?

-Úgyhogy kiléptem, de azt mondta hogy nem baj már van egy új társa aki jobb nálam és elszántabb.-von vállat.

-És ki az?-kérdezem idegesen.

-Nem tudom azt nem árulta el. Csak annyit mondott, hogy ne keressem már, csak ha majd meggondolom magamat és ha komolyan tönkre akarlak tenni titeket.

-Ó, köszi akkor mi megyünk is.

-Seggfej.- biccent Tomi.

-Pöcsfej- viszonozza a gesztust Márk és indulunk kifele, de még Márk mindig nem szól hozzám.

-Neked mi bajod van?-kérdezem suttogva.

-Szerinted? Azt a hülye gyereket ápolod helyettem.-akad ki teljesen.

-Gondoltam téged majd este ápolgatlak. - említem meg mellékesen, de mondjuk ebből az elképzelésből nem lett semmi, helyette egy elég feszült beszélgetés....

Örökké [Bexi ff.] Befejezett Donde viven las historias. Descúbrelo ahora