Szilveszteri különkiadás 2

1.2K 48 0
                                    

-De jó hogy jöttetek gyerek.-nyit ajtót nekünk Körte.

-Ja,  mi is örülünk.-morog Márk és kikerülve a menedzserét  bemegy a házba.

-Körte, ne haragudj miatta, csak kicsit zabos, vagyis teljesen kiakadt.-veszem le a kabátomat.

-Hogy hogy, mi baja van már megint Mr.Felsőtestnek?-forgatja meg unottan a szemeit.

-Éppen pelenkát cserélt és amikor vitte volna ki a kukába a koszosat, csak beakadt a lába valahova és pofára esett és az arca az meg bele a pelusba, tehát...-próbálom elrejteni a vigyoromat.

-Vagyis az arca megismerkedett a kislánya koszos pelenkájával.-nevet fel hangosan.

-Igen, de ne mond neki hogy tőlem tudod. Így is megígértem neki, hogy nem mondom el senkinek.-kötöm a lekére.

-Rendben, gyerek ígérem. Ó, Márk gyere haver igyunk egy kicsit.-szól oda neki.

-Már te is kezded ezt a haverozást? Beka sem hagy ezzel békén.-duzzog.-Tudod mit elegem van, add azt a sört.-kapja ki hirtelen körte kezéből.

-Bettyék hol vannak?-kérdezem Pudingtól, ő meg felfele mutat. Tehát az emeleten.-Sziasztok.-nyitok be a szobába és lerakom a babahordozót.

-Szia Beki, hogy van Emma?-kérdezi Betty mosolyogva.

-Igen, hogy van ez a tündér?-szál be Evelin majd Daniella is a beszélgetésbe.

-Nagyon jól megvagyunk.

-Ahogy hallom Márk is.-röhög Daniella az orra alatt. Én erre csak megráztam mosolyogva a fejemet és  végig beszélgettük az időt miután a gyerekeket lefektettük. Annyira jó volt egy kicsit nosztalgiázni, és végre minden olyan nyugodt volt.

-Gyertek menjünk le, mert mindjárt éjfélt üt az óra.-pillant az órára Evelin, és mi elkezdünk lemenni a nappaliba, ott meg mit is mondjak nagyon jól elvoltak a fiúk... Mindenki kezében egy sör volt és mindenki örömére csak ültek és beszélgettek...

-Hé, ezt figyeld már mit küldött Márk az asszonynak.-röhög Pepe úgy mint egy majom és Bogyónak magyaráz.

-Khm, én is itt vagyok.-állok meg pontosan előttük.

-Hihi, szia Beki, milyen csinos vagy.-mér végig gyorsan.

-Hé, haver, ésszel.-figyelmezteti Márk.-Képzeld szívem Körtéék megígérték, hogy holnapután vigyáznak Emmára, egész álló nap.-mosolyog rám mézédesen.

-Márk, én...-kezdeném el a szidalmazását.

-Itt is vannak a pezsgők.-rakják le a tálcát az asztalra.

-Tíz.-kiált fel Puding.

-Márk,én esküszöm...-próbálom folytatni...

-Kilenc.-száll be Pepe.

-Igen, szívem?

-Nyolc.-Bogyó.

-Márk én komolyan beszélek.

-Hét, hat.

-Jaj, ne izélj már.

-Öt.

-Négy, három, kettő.

-Márk, én megütlek.-fenyegetem.

-Egy. Boldog új évet.-erre Márk, maghoz ránt és elhallgattat... És a számra suttogja, hogy BÚÉK...

Örökké [Bexi ff.] Befejezett Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ