"תבואי אחר הצהריים לחפש אותו אם את רוצה,אני לא אהיה אני אגיד לאמיליה לאשר לך כניסה" אמר.
''אמיליה?"
"המשרתת" אמר.
גיחכתי. "אז מה יש לך משימה סודית שבגללה טחון כמוך עובד כאן" שאלתי בלעג.
"כו,עכשיו צאי לי מהחדר ולכי ללמוד קטינה" אמר בזילזול . יצאתי מהחדר לא לפני שעשיתי לו אצבע שלישית וטרקתי אותה.אני שונאת אותו כל כך.*#*#*#
אחר הצהריים הלכתי לביתו של וויל בדרכי חזרה מהמשמרת במלצרות ודפקתי בדלת. שמעתי צעדים מתקרבים ואישה מתוקה באה לפתוח לי את הדלת .
"כנסי מתוקה,אני אמיליה" אמרה. חייכתי אליה במתיקות ונכנסתי .
עליתי לקומה השניה לחדרו של וויל והתחלתי בחיפושים.
הסתכלתי סביבי.חדר גדול מידי לטעמי. חיפשתי על השידה ובין המגירות ואפילו על המיטה שהייתה נראית כאילו וויל לא סידר אותה מאז ששכבנו .בדיוק באותה תנוחה שהייתה.חיטטתי בין המגירות והסתובבתי בחדר.
מצאתי שלוש מגירות קטנות מחוברות לקיר בפינת החדר.
ידעתי שלא הנחתי במגירה את הטלפון אך זכרתי שוויל אמר לי בבוקר שאולי המנקה חשבה שזה שלו והניחה את זה איפה שהוא.
התקדמתי אל עבר המגירות האלה ופתחתי אותן.
מגירה ראשונה -נשק.הוא שומר בכל זאת נכון?בלעתי את רוקי ועברתי למגירה השניה
במגירה השניה היו רק כמה דפים מסכנים ועיתונים בודדים.
מגירה שלישית-נלחמתי לפתוח אותה.היא נעולה.
פתחתי את המגירה השניה שוב וחיפשתי בה את המפתח הוצאתי את העיתונים כדי לחפש מתחתם וכשהרמתי את העיתונים נפל מפתח קטן וזהוב.
ידעתי שהטלפון לא שם אך בכל זאת הייתי סקרנית.
מה היה קורה אם מישהו היה מחטט לי במגירות ככה?הייתי כועסת,חוץ מזה כנראה יש לוייל מצלמות זה לא נראה לי הכי חכם בעולם לפתוח את המגירה.איפה הטלפון המזדיין הזה.
נאנחתי ונשכבתי על המיטה בעצבים.
המיטה של וויל כל כך נוחה.
*#*#*#הרגשתי שמנערים אותי.
''זואי" קרא לי .
"זואי קומי" ליטוף נעים בראש.
פתחתי את עיניי באיטיות וראיתי את וויל מעליי.
"פאק, נרדמתי.מה השעה?" שאלתי.
"שלוש לפנות בוקר,למה נשכבת לי במיטה?" שאל.
"אה..אני ..אה פשוט..זה לא" לקחתי נשימה עמוקה ואמרתי.
''מצטערת הייתי עייפה ונרדמתי,ופאק אני חייבת לעוף" קמתי מהר אך וויל תפס בידי.
"מצאת את הטלפון?" שאל.
הנדתי בראשי לשלילה.
וויל התכופף מתחת למיטה
"זה זה?" שאל.
למה לא חשבתי לבדוק שם.מטומטמת. וויל הסתכל על הטלפון בזלזול והושיט לי אותו."בואי " אמר ושילב את ידי בידו.
"מ-מה אתה עושה?" שאלתי והוא חייך חצי חיוך .
"לוקח אותך הביתה" , אמר.זה לא מה שהתכוונתי טמבל!למה אתה מחזיק לי את היד!!
הוא הוביל אותי למטה לחניון הפרטי שלו.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romance"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...