chapter 22

6.1K 227 16
                                    

תקחי מה שאת רוצה ותעלי, רק אני אמור לראות אותך במכנסיים הקצרים האלו" אמר בעצבים. וואו יכול להיות שוויל באמת מקנא.
הוא נשק לראשי וחזר לסלון.
לקחתי את מה שרציתי ועליתי חזרה ללמעלה כשחבריו של וויל שורקים לי ו-וויל נראה כאילו הוא רוצה לרצוח אותם .

****

יום למחרת

"זואי קומי כבר" וויל אמר מנער אותי בעדינות.
"בחיי שבחיים לא הכרתי מישהי ישנונית כמוך" אמר בעצבים.

"אני קמה אני קמה" מילמלתי בעייפות וקמתי מהמיטה שלו. אחרי שחבריו של וויל הלכו מאוחר בלילה וויל על לחדר שלו והיה נראה עצוב . הוא נשכב לידי ודיבר איתי, פעם ראשונה ששמעתי את וויל אומר את מה שהוא באמת מרגיש.

הוא דיבר על האחריות שתהיה לו בתור ראש מאפיה בקרוב וכמה שהוא לא רוצה את זה אבל חייב, גם אבא של וויל לא רצה להיות ועשה לאבא שלו בעיות ואבא שלו הרג לו את האישה ומאז לקח על עצמו את האחריות, התחתן מחדש עם אימו של וויל שגם הייתה מוכרחה להתחתן איתו.

"לכי תתארגני יש לך יום ארוך" הזכיר לי מנער אותי מהמחשבות.
היום אני הולכת לפגוש את אמא אבא ואת ג'ון אחי הקטן סוף סוף אחרי חודשים שלא ראיתי אותם ושנים שלא ראיתי את אבי.

נכנסתי להתקלח בחדרו של וויל  מהר ויצאתי עם מגבת.
"את חייבת להפסיק לצאת ככה" אמר וויל שהרים את מבטו מהטלפון.
"למה?" שאלתי בחיוך תמים.
הוא חייך והתקרב אליי מפיל את המגבת על הריצפה.
"ככה" אמר מקרב אותי אליו  ודוחף אותי על המיטה. הוא עלה מעליי ונישק את צווארי בעדינות
"לא עכשיו" צחקתי דחפתי אותו ממני וקמתי מהמיטה .
הרמתי את המגבת והלכתי לבחור בגד בחדר שלי.

"אני מוכנה" אמרתי לאחר כמה דקות.
הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה קטנה בפה.
אני שונאת שהוא עושה את זה , וויל לא נראה לי אחד של קשר רציני הוא סתם מנשק אותי כי מתחשק לו ובלילה הוא יכול ללכת למישהי אחרת.

"ליאם (השומר) מחכה לך למטה הוא יסיע אותך ויחכה לך שתרצי לחזור" אמר. הנהנתי ובאתי לצאת מחדרו אבל וויל תפס לי ביד.
"בהצלחה זואי"  אמר.
חייכתי אליו ויצאתי.

נכנסתי לג'יפ שחור והלב שלי החסיר פעימה

my keeper-גמורWhere stories live. Discover now