"את צוחקת עלי ברור שאבוא!!" הבטיחה.
דיברנו והדלמנו פערים לעוד כמה שעות עד שהייתי חייבת ללכת. "נתראה בערב" אמרה וחיבקה אותי.***
כשחזרתי הביתה עליתי ישר לקייטי כדי שתוכל להכין אותי למסיבה. "גברת ג'ונסון ,אצתרך שתתקלחי קודם" ביקשה. גברת ג'ונסון? למה לעזזאל היא קוראת לי בשם המשפחה של וויל לפני החתונה.
נכנסתי לאמבטיה עם מים רותחים ושקעתי בתוכה מתענגת על כל שניה ושניה, כשיצאתי לבשתי את החלוק שקייטי השאירה לי ונתתי לה לעשות את העבודה שלה. היא סילסלה את שיערי בצורה מושלמת וסידרה אותו.היא איפרה אותי בעדינות מסקרה,אייליינר וקצת סומק ולבסוף אודם עדין . לבשתי את השמלה שקייטי בחרה לי ותהיתי עד כמה וויל התעצבן כשיראה כמה חשופה היא, הרבה יותר ממה שהייתי לובשת בדרך כלל.
קייטי גמרה לארגן אותי וירדתי למטה כששמעתי רעש של אנשים שהגיעו.
חיכיתי כל-כך לראות את וויל , לא הרגשתי בנוח להיות פה בלעדיו, האנשים האלה מפחידים ובעולם התחתון, לא אנשים שהייתי רוצה להתעסק איתם."וואו, פשוט וואו" וויל אמר ובחן אותי.
"את נראית מדהים מידי" אמר. מוזר בדרך כלל וויל היה מחבק או מנשק אותי.
התקרבתי לתת לו חיבוק אך הוא דחה אותי.
אני לא יכולה להגיד שלא נפגעתי כי נפגעתי הוא זה שבדרך כלל כל הזמן מחבק ועכשיו ליד כל האנשים האלו הוא דוחה אותי. שילך להזדיין.
"זואי" אמר בשקט מנער אותי ממחשבותיי.
"מה?"
"לא בציבור, אם יראו שאת חשובה לי מספיק את תיהי המטרה הבאה שלהם , ואת כבר לחלק אנשים" הסביר לי. הנהנתי בראשי וחייכתי אליו חיוך קטן והוא החזיר לי חיוך."תתנהגי בקרות, אל תדברי על רגש ועל איך שאת מרגישה כלפיי תגידי שזה המחוייבות שלך ומשהו שרצית" אמר.
"בסדר" עניתי.
''ואל תחשבי שלא שמתי לב לשמלה החשופה" אמר בכעס. "תרגע" אמרתי וגילגלתי את עיניי.היה לי המון אנשים להכיר התנהגתי כמו שוויל הנחה לי והיה נראה שהם מורשמים ממני עד שהיילי הגיעה.
"הגעתת" צרחתי בהתרגשות . היה כל כך הרבה רעש שהתפלאתי שהיא שמעה אותי בכלל.
"לא הייתי מפספסת את זה בחיים עכשיו אני אלך להכיר את בעלך לעתיד " אמרה לי בחיוך ערמומי וקרצה."אני לא מאמינה שזה אתה השומר" אמרה בהתרגשות והושיטה את ידה שילחץ לה אותה.
הוא הסתכל עליי במבט לא כל כך שמח שהזמנתי אותה אבל בכל זאת לחץ את ידה וענה על השאלות שלה בנימוס שלא אופייני לו.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romance"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...