וואו אין לי מושג אם עדיין יהיה לפרק הזה קריאות אבל בכל זאת אני מעלה אותו ועוד כמה פרקים אחרונים כדי לגמור את הסיפוק הזה כבר❤️
אז אם עדיין נשארו פה אנשים מקווה שתאהבו אני מעלה הכל בימים הקרובים.
***
היה לי המון אנשים להכיר התנהגתי כמו שוויל הנחה לי והיה נראה שהם מורשמים ממני עד שהיילי הגיעה."הגעתת" צרחתי בהתרגשות . היה כל כך הרבה רעש שהתפלאתי שהיא שמעה אותי בכלל.
"לא הייתי מפספסת את זה בחיים עכשיו אני אלך להכיר את בעלך לעתיד " אמרה לי בחיוך ערמומי וקרצה."אני לא מאמינה שזה אתה השומר" אמרה בהתרגשות והושיטה את ידה שילחץ לה אותה.
הוא הסתכל עליי במבט לא כל כך שמח שהזמנתי אותה אבל בכל זאת לחץ את ידה וענה על השאלות שלה בנימוס שלא אופייני לו.
***"בואיי נרקודדד" אמרה לי היליי.
הלכנו לסלון איפה שהיה מוסיקה ואלכוהול .
מזגנו לעצמנו שתיה והתחלנו לרקוד.שתיתי עוד כוס ועוד כוס עד שהרגשתי מסוחררת כבר .
"אני הולכת למזוג לי עוד כוס ,רוצה גםםם?" צעקתי להיילי שיכורה.
היילי ציחקקה וצעקה לי שכן.מזגתי לנו את הכוסות כשאני מרגישה שמישהו נצמד אלי ממאחור.
הסתובבתי וראיתי את אחד החברים של וויל נצמדים אליי.
"לך מפה" צעקתי לו.
'למה ככה רק הגעתי" אמר ונצמד עוד יותר כשידו אוחזת בישבני ואני צועקת עליו חצי נופלת מרוב כל השתיה ששתיתי ."בן זונה מה אתה נוגע באישה שלי" וויל צעק ונתן לו אגרוף לפנים . חבר של וויל התחיל לדמם מהאף והסתלק.
"כמה לעזזאל שתית?אני משאיר אותך לשעה ואת לא יכולה לשמור על עצמך?!'' שאל בעצבים. ואותי זה רק הצחיק משום מה.
"הנסיך שלי הגיעעע'' אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק דוב.
עיניו של וויל התרככו פתאום הוא הוריד אותי ממנו מהר כדי שאנשים לא יראו ומשך אותי לקומה למעלה לחדר שלנו.רגע הרגע אמרתי לחדר שלנו? התכוונתי לחדרו של וויל.
"בואי לפה" אמר ומשך אותי אליו כורך את ידיו סביבי ומחבק אותי כאילו חיכה לזה כל הערב."את עייפה זואי?" שאל ונתן לי נשיקה קטנה.
הנהנתי. "אבל האנשים החוצפנים האלו עושים רעש" אמרתי בקול ילדותי ומעוצבן ו-וויל רק חייך."בואי איתי" אמר מוביל אותי אל הארון.
"ידיים למעלה" אמר. הרמתי והוא התחיל להוריד לי את השמלה והתרחקתי. "אסור לך" אמרתי בקול עצבני.
וויל הסתכל עליי במבט משועשע ,
"ולמה אסור?" שאל עדיין מחייך.
"את שלי ורק שלי דווקא נראה לי שמותר" נצמד אלי ולחש לי באוזן."ו-וויל" לחשתי .
"כן?" שאל ואני הרמתי את ידי מצחקקת וחצי נופלת.
כשהוא ראה שאני לא יציבה הוא הרים אותי והניח אותי על המיטה חוזר אחרי דקה שבידו חולצה גדולה שלו.הרמתי את ידי מאפשרת לו להוריד ממני את השמלה ונשארת מולו עם הלבשה תחתונה.
וויל בהה בגופי ואני ששמתי לב לזה ורק אמרתי , "אני רוצה שתגע בי"
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romance"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...