סליחה על האיחור אעלה במוצש עוד פרק..♥️
***
הוא קירב אותי אליו עוד יותר וליטף את שיערי ואז תפס לי בסנטרי מרים אותו כך שעיניי יפגשו את עיניו. ידו הלכה לכיוון הפותח של החזייה ואני השתוקקתי כל כך שיתלוש אותה ממני .
פאק מה קורה לי. הוא בא לפתוח אותה ועצר."פעם אחרונה שאת אומרת לי מה לעשות" אמר באדישות.
"יש לך כמה בגדים בארון תסתכלי עליהם אחרי זה ותודיעי לי אם המידות טובות לך זה היה של אחותי" אמר ובזאת יצא.**
דפקתי את הראש בקיר .
פשוט מטומטמת. איך את ישר נמסה כשהוא בך כאילו אין לך עמוד שידרה בכלל .
אני שונאת אותו פשוט שונאת .
כדי לו שאמא שלי מקבלת את הטיפולים הכי טובים.
התקלחתי במהירות כי אני יודעת שהוא יכול להיכנס כל רגע עכשיו ואני לא אתן לו את העונג לראות אותי עירומה.יצאתי מהמקלחת והיילי חברה הכי טובה שלי התקשרה אליי.
"זואיי התגעגעתי " אמרה
"גם אני " עניתי
"באלך לצאת היום?" שאלה .
"פאק כן אני כל כך צריכה את זה" עניתי בלי לפרט.אספר לה הכל היום.התארגנתי מהר וירדתי למטה בחיפוש אחר וויל.
הוא נכנס הביתה בסערה לאחר כמה דקות שחיפשתי אותו עם שריטה גדולה וגיחך."ולאן את חושבת שאת הולכת?" אמר .
"אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר.
"תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות .
"אני לא מבינה מה הבעיה" אמרתי
"את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי מישהו כלכך.עד שאני מתה? אני בחיים לא אתחתן ..לא אביא ילדים ולא אצא החוצה?לא אעבוד ולא אגשים שום חלום ..
"למה את מסתכלת עליי ככה תעלי לפני שאני יעלה אותך בכוח" אמר,הסתובבתי ועליתי.
אין לי מה לענות מילה אחת ואמא חוזרת לבית הישן שלנו בלי אוכל ובלי תרופות.
אני כל-כך שונאת אותו.למה הוא צריך שאגור אצלו בכלל איזה אידיוט פסיכופט.עליתי לחדר והחלפתי לפיג'מה למרבה המזל אחותו באותו מידה שלי בערך.
הנחתי את הראש בכרית.
זה לא הזמן לבכות.
זה לא הזמן לבכות.
זה לא הזמן לבכות."זואי" שמעתי את קולו של וויל כשנכנס בדלת.
"איפה הטלפון שלך?" שאל.
הצבעתי על השידה בצד שמאל.
הוא לקח אותו בלי לומר מילה .
בן של זונה.
"לילה טוב" אמר כשסגר את הדלת.***
בוקר*
צילצלתי בכפתור שקורא למישהו לבוא לפתוח לי את החדר כי רוב הזמן אני נעולה בו וירדתי לאכול ארוחת בוקר . אחת המשרתות פתחה לי.
ירדתי במדרגות ובסלון התמזמז וויל עם מישהי אחת. הוא שם לב אליי ועשה פרצוף נגעל.אני זאת שאמורה להיגעל אידיוט!
הסתובבתי ורצתי חזרה לחדר שלי.
"זואי חכי" קרא.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
רומנטיקה"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...