פרק אחרון לפני אפילוגגגג
****הורדתי את הבגדים שלי וזרקתי אותם לכיסא הקרוב והלבשתי מעליי את החולצה של וויל.
הבטתי בו וראיתי שהוא נושך את שפתו התחתונה .חייכתי כשראיתי איך אני משפיעה עליו.
הוא נצמד אלי ממאחור מלטף אותי ומחבק אותי ונרדמתי בזרועותיו.***
כעבור שבועיים:"וויל" קראתי לו בתקווה שיתעורר.
הוא פקח את עיניו באיטיות . סוף סוף.
"כמה זמן את כבר ערה?" שאל בקול הצרוד של הבוקר.
"שעה" עניתי לו.
"בוקר טוב אישה שלי" אמר ונשק לראשי."אולי תקח חופש מהעבודה ונעשה משהו?" שאלתי.
"את יודעת איך זה.." התחיל להגיד ואני קטעתי אותו. "אני מתגעגעת אליך , עד שגמרתי בית ספר ויש לי סוף-סוף זמן להיות איתך לפני שאתחיל לעבוד גם ו-" עכשיו הגיע תורו לקטוע אותי.
"לעבוד?בשביל מה.. אני מביא לך הכל , יש משהו שאת רוצה?" הציף אותי בשאלות."אני לא רוצה לשבת כל היום בבית" עניתי.
"אני לא מסכים לך לעבוד" אמר ברוגע.
"אני לא שאלתי אני אמרתי" עניתי לו בעצבים.
"אני באמת לא מבין אותך אני מביא לך הכל , תצאי עם חברות תעשי דברים אחרים את לא צריכה לעבוד קשה אני מתכוון לדאוג לך כל החיים ואת כבר יודעת את זה" אמר."כל החיים?" שאלתי יותר מידי מתרגשת. וויל בחיים לא היה אחד של זוגיות רצינית עד שהוא התחייב אליי בכלל לקח לו חודשים ופתאום הוא מדבר איתי על כל החיים?בכלל לא חשבתי להעלות את הנושא הזה בשנים הקרובות תמיד פחדתי שימאס לו ממני והוא יעיף אותי מפה.
"את יודעת שאני רוצה רק אותך, ברור לך שאני מתכוון להתחתן איתך , נכון?כמובן שאם תסכימי רק.." אמר לי כאילו זה מובן מאליו ואני קפצתי עליו בחיבוק גדול והוא צחק.
"אל תדאגי אני אציע לך במקום יפה שוב" אמר מחייך ונישק אותי .
"עוף לצחצח שיניים'' צעקתי עליו והוא צחק.
"מה את רוצה לעשות היום?" שאל.
"אבל אמרת שיש לך עבודה" אמרתי מבולבלת.
"נכון, אבל אני רוצה להיות עם האישה שלי היום" אמר גורם לי לפרפרים בבטן.***
אחרי שהיינו בים כמה שעות אמרתי בעצבים,
"אני מתחרטת שבאנו לפה כל הבנות פה מזילות עליך ריר ותוקעות לי מבטי שנאה" אמרתי בזילזול.
"הן יכולות להמשיך את יודעת שאני רק שלך קנאית קטנה" אמר .
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romansa"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...