שבת שלום לכולםם❤️
**
"ו-וויל" לחשתי .
"כן?" שאל ואני הרמתי את ידי מצחקקת וחצי נופלת.
כשהוא ראה שאני לא יציבה הוא הרים אותי והניח אותי על המיטה חוזר אחרי דקה שבידו חולצה גדולה שלו.הרמתי את ידי מאפשרת לו להוריד ממני את השמלה ונשארת מולו עם הלבשה תחתונה.
וויל בהה בגופי ואני ששמתי לב לזה ורק אמרתי , "אני רוצה שתגע בי"
***וויל מיד תקף אותי בנשיקה רעבה תוך כדי שידיו נוגעות בכל מקום קטן בגופי מעבירות בי צמרמורת נעימה,
ידיו עולות לחזי ממששות ומלטפות. הוא נשכב מעליי ואני כבר מרגישה את הבליטה שלו בין רגליי.
אני מורידה לו את החולצה בוהה בקוביות המושלמות שלו ומעבירה את ידי עליהם.
הוא מתנתק משפתיי אחרי כמה דקות ארוכות כאילו הכריח את עצמו."את שיכורה" אמר.
"אני לא מתכוון לנצל אותך אם תרצי נמשיך את זה מחר". אמר וקם ללכת אבל אניקירבתי את פניי אליו והוא חזר לנשק אותי שוב מהסס אך בכך זאת ממשיך.
הוא תלש ממני את החזייה כשהחלק העליון שלי חשוף בפניו לגמרי הוא אוחז בשד אחת שלי מוצץ ומלקק אותה .
הפכתי אותו כך שאני יושבת על איברו
מחככת את איברי באיברו באיטיות מייסרת ומפשפת את איברו בידי אנחה קטנה יוצאת מפיו ואני מחייכת חיוך קטן כשאני רואה למה אני גורמת לו."זואי תפסיקי או שאני לא אוכל לשלוט בעצמי" אמר .
"אני לא רוצה שתשלוט" אמרתי וזה הספיק לשגע אותו כי מיד אחרי זה הפך אותי בחזרה ככה שהוא שוכב מעליי.הוא חוזר לנשק את צווארי ולאחר שניה הוא יורד לאט לאט משאיר נשיקות לאורך כל גופי וכשהוא יורד לבטן התחתונה הוא קורע ממני את התחתונים .
"את כל כך יפה" מילמל.
"ואתה כל כך סקסי" ציחקקתי.וויל ירד ופיסק את רגלי מצץ וליקק לא מפספס שום מקום חודר אליי עם האצבעות שלו והלשון שלו .
גנחתי בקול ולפני שצעקתי שאני גומרת הוא יצא ממני ומיקם את איברו בפתח איברי וחדר אליי.**
"וואו" התנשף ושכב לידי כשגמרנו .
הוא לקח את החולצה שלו והלביש אותי בה.
"המסיבה עדיין לא נגמרה כדאי שארד" אמר ונשק לראשי מכסה אותי בשמיכה
"אני אוהב אותך" לחש לי כשהתקרב לתת לי חיבוק וליבי החסיר פעימה.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romance"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...