chapter 24

5.9K 228 21
                                    

חג שמח לכולם⁦♥️⁩

***
"אמא שלך צריכה לנוח" אמר לי האחות.
נישקתי אותה בראש וחיבקתי אותה חזק.
"נתראה בקרוב" אמרתי לה.
כשיצאתי מהחדר הרגשתי צורך לחזור לחבק אותה עוד פעם אבל לא רציתי לעייף אותה אז הנחתי לה לישון .

ירדתי בשקט עם אבא שלי במדרגות ושהגענו לסלון התחלתי על השאלות.

***

"למה עשית את זה,איזה מן אבא מוכר את הבת שלו?" שאלתי .
"זה היה סכום גדול של כסף וחשבתי שאצליח להשיג אותו"
"אבל ידעת שיש סיכוי שלא תרוויח אותו, אתה אבא נורא" אמרתי בכעס והוא רק גיחך.
"כדי לך להתחיל להיתפס על עצמך כי אמא שלך תלך בקרוב ואני וג'ון היחידים שישארו לך" אמר באדישות.
"לא אכפת לך מאמא! איך אתה יכול להגיד דבר כזה בכלל, אני שונאת אותך חבל שחזרת" צעקתי בעצבים.

"זואי את מגזימה,תשתקי כבר" אמר. הסתובבתי לליאם שחיכה בכניסה לבית וסימנתי לו שאני רוצה לעוף מכאן.
"אתה לא אבא שלי" אמרתי והלכתי לג'ון.
נשקתי לראשו וחיבקתי אותו וליאם הסיע אותי חזרה.

נכנסתי בשקט ועליתי במעלית לחדרי .
לא רציתי שוויל ישמע ויתחיל לשאול שאלות
אני רוצה לעוף מכאן וללכת להיות עם אמא שלי נמאס לי להיות כלואה כאן .

נשכבתי על המיטה עם הבגדים שלי ובהיתי בתקרה.
ציפיתי להתנצלות מאבא שלי אם אני בכלל יכולה לקרוא לו ככה, ואפילו את זה לא קיבלתי.
"היי, ליאם אמר לי שחזרתם. איך היה?" שאל מתקדם לכיווני ומתיישב ליד המיטה.
"בסדר" עניתי בקצרה.
"זואי,דברי איתי" ביקש.

"וויל אני עייפה אפשר מחר?" שאלתי. וויל הנהן הרים אותי ממיטתי כמו כלה והניח אותי על המיטה שלו.
הוא הושיב אותי עליו וליטף את שיערי בעדינות.
"הוא אפילו לא התנצל" בכיתי לכתפו של וויל.
וויל שתק ונתן לי להמשיך.
"ואמא שלי נראת כל כך רע, כל כך חולה, לא יכולתי לראות אותה ככה" המשכתי.

וויל חיבק אותי חזק יותר .
"זואי אני עושה כל מה שאני יכול בשביל שתבריא, אבל הציפיות שלך לא יכולות להיות גבוהות מידי, כל הזמן הזה לא טיפלתם בזה וזה כבר התפשט ממש, לגביי אבא שלך לא ציפיתי למשהו שונה ממנו, הייתי צריך להזהיר אותך..תפקיד ראש מאפיה זה מצריך ממך לא להיות אדם נחמד בכלל בוא נגיד את זה ככה" הסביר.

"אבל אתה עומד להיות ראש מאפיה ואתה כן נחמד" אמרתי. וויל גיחך.
"בוא נשאיר את זה בנינו,אם מישהו יראה אותי כשאני איתך הוא ישתגע" אמר.
"זואי" אמר וויל לאחר שתיקה קצרה.
"מה?" שאלתי כשראשי עדיין מונח עליו.

my keeper-גמורWhere stories live. Discover now