"ליאם (השומר) מחכה לך למטה הוא יסיע אותך ויחכה לך שתרצי לחזור" אמר. הנהנתי ובאתי לצאת מחדרו אבל וויל תפס לי ביד.
"בהצלחה זואי" אמר.
חייכתי אליו ויצאתי.נכנסתי לג'יפ שחור והלב שלי החסיר פעימה.
***
נסענו לצד השני של העיר ולאחר נסיעה קצרה של רבע שעה הגענו לבית החדש שוויל קנה למשפחה שלי.
נשמתי נשימה עמוקה ודפקתי בדלת.
"זואייי" ג'ון צרח וקפץ עליי בחיבוק.
"התגעגעתי אליך קטנצ'יק, אתה שומר על אמא?" שאלתי אותו.
''כן תשאלי את אמא אפילו הייתי ילד מאוד טוב היום אפילו קיבלתי מדבקת הצטיינות בגן" אמר בהתרגשות.
"אני גאה בך" אמרתי.
הבית היה גדול בהרבה מהבית הקודם והקטן שלנו.
עליתי לקומה השניה וג'ון הוביל אותי לחדר של אמא שלי.
לפני שנכנסתי ראיתי את האחות בחוץ מחכה לי.
"את בטח זואי" אמרה.
"אני המטפלת של אמא שלך , כמו שכבר סיפרתי לאדון, הסרטן של אמא שלך התפשט למקומות אחרים אפשר להמשיך את הטיפול אבל אין למה, אין לה הרבה זמן וזה סתם עוד הרבה כסף לכל טיפול" אמרה."א-אני לא מאמינה, תמשיכו את הטיפולים היא תבריא, היא חייבת להבריא"
אני לא יכולה לדמיין מה יקרא לי אם לאמא שלי יקרה משהו.
"אביך ואמך מחכים לך בפנים" אמרה כשפינתה לי את הדרך.
"אבא זה באמת אתה" אמרתי ורצתי אליו כשפתחתי את דלת החדר.
הוא חיבק אותי ובחן אותי.
"וואו איך שגדלת" אמר.
"א-אמא, איך את מרגישה?אני כל-כך מצטערת שלא ניפרדתי מכם לא יכולתי אבל וויל אמר ששלח מישהי להודיע לך ולג'ון" אמרתי."וויל?בנו של ג'ייסון? אתם כבר נשואים?"
"עוד לא" עניתי ביובש.
אני שונאת אותו כל כך הוא לא אבא שלי, הסיבה היחידה שאני נחמדה זה בגלל שאמא שלי פה .
הסתכלתי על אמא שלי שנראתה גרוע יותר ממקודם.
ליטפתי את פניה וישבתי לידה על המיטה.
"עוד קצת אמא, עוד קצת וזה יעבור" הבטחתי לה. אמא שלי השפילה את מבטה בשקט ולא אמרה מילה רק בכתה בשקט.
"אמא אל תבכי, בבקשה תיהי חזקה בשבילנו , רק עוד קצת וזה יחלוף " אמרתי לה.
היא הנהנה בשקט אבל יכולתי לראות שהיא כבר וויתרה.
"אמא שלך צריכה לנוח" אמרה לי האחות.
נישקתי אותה בראש וחיבקתי אותה חזק.
"נתראה בקרוב" אמרתי לה.
כשיצאתי מהחדר הרגשתי צורך לחזור לחבק אותה עוד פעם אבל לא רציתי לעייף אותה אז הנחתי לה לישון .ירדתי בשקט עם אבא שלי במדרגות ושהגענו לסלון התחלתי עם השאלות.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romance"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...