אני רוצה להיכנס להתקלח ואין לי מה ללבוש אחר כך" אמרתי. הוא יצא בשקט וחזר לאחר דקה עם טי שרט שלו ומכנס קצר.
"אמ..תודה" אמרתי כשכאבי בטן חזקים תקפו אותי והתקפלתי קצת מכאבים.
"מה קרה?" שאל. "אמ כלום קצת כאבי בטן יעבור" עניתי. הוא הנהן והושיט לי את הבגדים שלו.
נכנסתי למקלחת והתחלתי לקלף מעליי את הבגדים שלבשתי כבר יומיים.
פאק זה לא קורה לי. התלבשתי מהר שוב ויצאתי לחדר ולהפתעתי גיליתי שוויל עדיין שם**
הוא הסתכל על הארון בגדים ונראה מהורהר.
ואז הסתובב אלי והסתכל עלי במבט שואל.
"א-אמ וויל אני ..אתה יכול אולי לקרוא לאמילה שתעזור לי עם משהו?" שאלתי ."מה קרה?" שאל."סתם..זה לא-" התחלתי אך הוא קטע אותי.
"שאלתי שאלה" אמר במבט קריר . אני שונאת אותך . תמות.
"א-אני ב..משהו מיוחד שיש לבנות" אמרתי וכיסיתי את פני בידיי. פשוט ילדה מפגרת.הוא צחק בקול צחוק יפה.פאק הוא צריך לצחוק יותר."למה אתה את צוחק עליי?"אמרתי מובכת.
הוא הוריד את ידיי מפני והסתכל עליי בחיוך.
"בחיים לא ראיתי בת כזה מתפדחת מזה שהיא במחזור" אמר. "בואי אחרי" אמר. חזרנו לשירותים והוא פתח ארון גבוה שהיה מעלינו והוציא משם חבילת טמפונים."כל מה שקשור לדברים של בנות בין אם זה שעווה וכאלו למעלה" אמר.חח יופי מעולה שאני גם יכולה להגיע לשם.
"תודה" אמרתי ולקחתי את החבילה מידו במבוכה והוא יצא.
התחלתי להתפשט ווויל פתח שוב את הדלת בדיוק כשבאתי להוריד את החזיה.צרחתי וכיסיתי את החלק העליון עם חולצה מהר.
"לא יזיק לך לדפוק" אמרתי בעצבים.
הוא התקרב אלי באיטיות ומבטו ירד לחזה שלי כשכיסיתי אותו. הוא התחיל ללטף את גבי התחתון ואני התחלתי להתנשם בכבדות הוא הוריד את החולצה שכיסתה את החלק העליון של גופי ואני נמסתי ונתנתי לו כשהוא בוחן אותי ,לא רק שנתתי לו השתוקקתי לעוד.
הוא קירב אותי אליו עוד יותר וליטף את שיערי ואז תפס לי בסנטרי מרים אותו כך שעיניי יפגשו את עיניו. ידו הלכה לכיוון הפותח של החזייה ואני השתוקקתי כל כך שיתלוש אותה ממני .
פאק מה קורה לי. היא בא לפתוח אותה ועצר."פעם אחרונה שאת אומרת לי מה לעשות" אמר באדישות.
"יש לך כמה בגדים בארון תסתכלי עליהם אחרי זה ותודיעי לי אם המידות טובות לך זה היה של אחותי" אמר ובזאת יצא.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romance"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...