החלטתי לעלות עוד אחד היוםם.
**
"וואו" התנשף ושכב לידי כשגמרנו .
הוא לקח את החולצה שלו והלביש אותי בה.
"המסיבה עדיין לא נגמרה כדאי שארד" אמר ונשק לראשי מכסה אותי בשמיכה
"אני אוהב אותך" לחש לי כשהתקרב לתת לי חיבוק וליבי החסיר פעימה.
***
וויל הלך לכמה דקות וחזר.
"אמרתי להם שיתחילו להתפזר" הסביר והתפשט נשאר רק בבוקסר.
הוא נשכב לידי נצמד אליי ולחש, "אני לא באמת יכול להיות רחוק ממך יותר מידי זמן" אמר מנשק את ראשי.
הנחתי את ראשי על החזה שלו והוא כרך סביבי את ידו."וויל גם אני אוהבת אותך" עניתי לו בדיליי. וויל חייך חיוך ענקי ונישק אותי.
"לילה טוב נסיכה" אמר.
'' לילה טוב" עניתי מפהקת.
***התעוררתי בבוקר לבד וירדתי לאכול ארוחת בוקר.
הכנתי לי אוכל והתיישבתי לאכול כשאני רואה את וויל ועוד בלונדינית גבוה שבקושי לבושה יוצאת איתו מהמשרד .וויל הביט עמוק לעיניי כשהבחין בי ואני השפלתי את מבטי מהר.
מטומטמת שכמותי מה לעזזאל חשבתי שיקרה?זרקתי את האוכל שנשאר ועליתי למעלה מהר נשכבת במיטה בחדר שלי.
לא עברו כמה דקות ו-וויל נכנס לחדרי.
"מה קרה?" שאל . לא יכול להיות שהוא עד כדי כך מטומטם, אומנם הייתי שיכורה אבל זכרתי בוודאות את כל המילים היפות שאמר לי אתמול ואת זה שהוא אוהב אותי."כלום" עניתי באדישות.
"אני לא אוהב שאת בחדר הזה" אמר .
קמתי מהמיטה.
"מזל שאף אחד לא שאל אותך מה אתה אוהב" עניתי בגילגול עיניים.
וויל התעצבן ותפס בסנטרי בחוזקה.
"אל תתחצפי אלי, את תדברי אלי בכבוד" אמר מרים את קולו מעט.
"אני אדבר אליך איך שבא לי'' עניתי והוא גיחך והחזיק בפניי חזק יותר.
"אתה מכאיב לי" אמרתי ."אני אכאיב לך יותר אם אני ארצה'' אמר בקרות.
יופי חזרנו לוויל הסדיסט."לך תכאיב לזונה שלך אני בטוחה שהיא תשמח" אמרתי. הוא היה נראה מבולבל אבל כשהבין על מה אני מדברת שאל,
"בגלל זה את ככה?בגללה?""את מודעת לזה שאני לא חייב לך כלום" אמר בגיחוך. הרגשתי צביטה עמוקה בלב.
"נכון, כמו שאני יכולה ללכת לשכב עם מי שאני רוצה" אמרתי. הוא ציקצק בלשונו, "את שייכת רק לי" אמר בחיוך ."אז למה לך מותר?" שאלתי בעצבים.
"כי אני מחליט פה" אמר והתקרב אליי.
"אבל אני מבטיח שאם תוכלי לעצור אותי אני אפסיק להביא זונות" לחש לי באוזן ואני הסתכלתי עליו כלא מבינה עד שהרגשתי את ידו נכנסת לי לחולצה ועולה לחזה שלי מעקיפה אותו באיטיות ומשחקת איתו.התנשמתי בכבדות.
"ת..תפסיק" אמרתי אך לא ניסיתי להשתחרר .
"את מוזמנת ללכת" אמר וידו ירדה לאט לאט מעלה את החולצה של וויל שלבשתי ואני חשופה לגמרי בפניו חוץ מתחתונים .אני חייבת למצוא דרך להפסיק אבל אני לא מסוגלת .אני משתוקקת אליו כל כך עד כדי כך שזה מגוחך.
הוא זרק אותי למיטה ותלש ממני אני התחתונים.
הוא פישק את רגליי והסתכל עליי בוחן אותי
כשאני זזה באי נוחות ומנסה להסתיר את עצמי בפניו ולא לתת לו את התענוג של לראות אותי במצב הזה ."אל תחביאי אותך ממני בחיים" אמר ונשך את שפתיו בסקסיות.
הוא התחיל לשפשף לי את הדגדגן באיטיות מסתכל עליי כדי לקבל אישור להמשיך .
"א..אני ר..ו..וצה שת..תפסיק" ניסיתי שוב והוא התנתק ממני ."מה אתה עושה?" שאלתי במבט עצבני.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Storie d'amore"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...