נאנחתי בעצבים וחיפשתי אחר ארון אבל לא היה לו ארון בחדד. "וויל" צעקתי והוא בא לחדר.
הוא בחן את גופי העירום וחייך בסיפוק.
"תעצום עיניים אידיוט!" דרשתי. הוא התעלם.
"מה את צריכה?" , שאל.
''אני לא מוצאת את הבגדים שלי" עניתי כולי מסמיקה.
"תסתובב"אמרתי בשקט והפעם הוא הקשיב.
"בואי אחרי" אמר ויצא מהחדר.***
לקחתי מהר מגבת קטנה שהייתה על הריצפה וכיסיתי את עצמי בה.
יצאתי אחריו בריצה לחדר ארונות.
כן.פאקינג חדר ארונות ,למה לעזאזאל הוא שומר בבית ספר אם הוא כזה עשיר.''וויל?"
"הממ?"
"למה אתה עובד בבית הספר אם אתה כזה טחון?" שאלתי. כן אני יודעת שזה חוסר טאקט אבל מי שם עליו בכלל."תתעסקי בעיניינים שלך" אמר בקול מעוצבן.
נכנסנו לחדר ארונות והוא זרק עליי טישרט בפנים.
"יש מצב למכנסיים אוליי?" שאלתי.
"יש לי מכנסיים של אחותי שהשאירה פה את יכולה לקחת אותם הם בחדר השלישי מימין" אמר ובזה יצא.נזכרתי בכל הדברים היפים שאמר לי בליל אמש.
על כמה שאני יפה ומהפנטת ותהיתי אם הוא זוכר את זה טוב כמו שאני זוכרת.ירדתי למטה לאחר שהתארגנתי וראיתי את וויל אוכל במטבח.
"בואי" הורה לי.
"אני חושבת שכדי שאלך" אמרתי.
"תאכלי לפני" דרש.
התקרבתי לשולחן ולקחתי לחמניה ויצאתי החוצה מבלי לומר מילה נוספת.
למה שכבתי עם הפאקינג חלאה הזאת.***
**בוקר למחורת**התארגנתי לבית הספר ויצאתי לשים את אחי הקטן בגן. אתמול חיפשתי אחר הטלפון כל היום והגעתי למסקנה שכנראה השארתי אותו אצל וויל בבית.
נכנסתי בשער בית הספר ונכנסתי למשרד הקטן של וויל.גבו היה מופנה אל החלון והוא דיבר בטלפון.
"אמרתי לך לדאוג לזה יא חתיכת מזדיין" צעק .
"אתה דואג לעשות את זה עד מחר או שאני הורג אותך,ואתה יודע שאני מסוגל" אמר וניתק.להרוג אותו?הוא בטח לא רציני.
הוא הסתובב אלי במבט אדיש."לא כדי שתיהי פה יש חלון גדול כבר יחשבו שאת בקטע שלי" אמר בחצי חיוך. פאק איזה גומה.
"חה חה מצחיק,הטלפון שלי..איפה הוא?" שאלתי.
"מה זאת אומרת?"
"שכחתי אותו אצלך בבית כנראה אני לא מוצאת אותו בשום מקום,לא ראיתי אותו מאתמול בבוקר" אמרתי."תבואי אחר הצהריים לחפש אותו אם את רוצה,אני לא אהיה אני אגיד לאמיליה לאשר לך כניסה" אמר.
''אמיליה?"
"המשרתת" אמר.
גיחכתי. "אז מה יש לך משימה סודית שבגללה טחון כמוך עובד כאן" שאלתי בלעג.
"כו,עכשיו צאי לי מהחדר ולכי ללמוד קטינה" אמר בזילזול . יצאתי מהחדר לא לפני שעשיתי לו אצבע שלישית וטרקתי אותה.אני שונאת אותו כל כך.
YOU ARE READING
my keeper-גמור
Romance"ולאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "אני הולכת עם חברה אני עוד מעט אחזור.." אמרתי. הוא צחק צחוק מר. "תחזרי למעלה ילדה " אמר באדישות . "אני לא מבינה מה הבעיה" "את לא יוצאת מהבית הזה עד שאת מתה!עכשיו טוסי למעלה לפני שאכעס" אמר ורעדתי. בחיים שלי לא שנאתי...