chapter 26

6.1K 237 21
                                    

"זואי"
"כי אני מאוהבת בך בסדר?!" צעקתי. פאק מה לעזזאל אמרתי?שמתי יד על הפה שלי כאילו שזה יעזור מה שנאמר כבר נאמר.
"א-אני מצטערת לא הייתי צריכה-" התחלתי להגיד והחלטתי פשוט לברוח מהחדר אבל לוויל היו תוכניות אחרות.
וויל תפס את ידי ויקרב אותי אליו בתנועה אחת מצמיד את שפתיי לשלו.

***

"גם אני מאוהב בך זואי" אמר , הוא הסתכל עמוק בעיניי וחייך חצי חיוך מרגיע. מהזמן הארוך שגרתי כאן למדתי שוויל לא אחד של קשר רציני, הוא הביא לפה זונות עשרות פעמים ובשבוע הראשון במיוחד.

"מה קרה?" שאל כשראה שאני מודאגת.
הוא אמר שהוא מאוהב בי גם, מי היה מאמין שהבן אדם הזה יכול להתאהב.

"וויל מה קורה עכשיו?" שאלתי את השאלה שהציקה לי. "מה זאת אומרת?"
"אמרת שאתה מאוהב בי גם מה זה אומר?" שאלתי . ''שאני מטורף עליך ואת עליי" אמר בניסיון להתחמק ממה שבאמת שאלתי.
"בואי נעלה למיטה את נראת גמורה" אמר.
וויל ידע בדיוק למה אני מתכוונת אבל הוא צדק אני עייפה מכדי לחשוב אז אולי באמת אלך לישון ואתעסק  בזה בבוקר.

עלינו למיטה ו-וויל כרך את ידו סביבי .
"אני לא יודע אם אני מסוגל להתחייב לקשר רציני,יש כל כך הרבה דברים שיכולים ללכת לא בסדר אם מישהו יגלה על זה ישתמשו בך להחליש אותי" אמר.

"אז בחיים לא תהיה לך חברה?" שאלתי.
"זואי, אנחנו מתחתנים עוד מעט אם את מרוצה מזה או לא. מה שיש בנינו עכשיו יחכה לאחרי החתונה זה לא משנה" ענה בעצבים.
העפתי את היד שלי ממנו והסתובבתי לצד השני של המיטה.
"לילה טוב" אמרתי בקרות.
"נו זואי אני מצטער אני לא טוב עם מילים ואין לי מה לעשות עם מה שאת אומרת לי, אני אוהב אותך ואני רוצה להיות איתך.. החתונה עוד פחות מחודש וזה יהיה רק אני ואת לנצח.

"אמרת שאתה לא יכול להתחייב לקשר רציני, זה אומר שעכשיו תלך לזונות?" שאלתי.
"אני לא יודע" אמר.
"אז אם אנחנו לא מחוייבים  אני יכולה לשכב עם מי שבא לי" אמרתי בעצבים.
"לא" קבע. "את מחוייבת לי אני לא לך" אמר.
"אז אחרי החתונה אם יתחשק לך להזדיין עם מישהי אתה יכול פשוט ללכת להזדיין איתה ואני לא יכולה להתגרש ממך?"

"בדיוק. אבל אני לא יעשה את זה" הבטיח.
"אני לא רוצה ישר להתחתן עם מישהו אני רוצה להיות איתו קודם"
"מזל שאף אחד לא שאל אותך" אמר בגיחוך.
"אתה מגעיל אותי'' אמרתי בעצבים וקמתי מהמיטה. וויל תפס בידי, "אני מצטער א-" התחיל אבל קטעתי אותו ,
"אתה לא חייב לי הסברים בכלל שכחת?לילה טוב וויל אני מעדיפה לישון במיטה שלי הלילה" אמרתי.

וויל לא היה נראה שמח מהעניין אבל הנהן וקירב אותי אליו.
"לילה טוב נסיכה" אמר ונשק לראשי.
הלכתי לחדרי ונשכבתי במיטה. מה בדיוק חשבתי לעצמי שיקרה שאני אגיד לו שאני מאוהבת בו? שזהו ושנהיה ביחד? אני כל-כך מגוחכת.
התהפכתי שעה שלימה במיטה משתיקה את המחשבות שלי ולבסוף נירדמת.

my keeper-גמורWhere stories live. Discover now