En fremmed pige

323 11 0
                                    

Harrys synsvinkel:

Mig og drengene var lige blevet færdig med vores koncert. De danske fans er helt vild fantastisk, de sang med på alle sangene. Klokken var mange så mig og drengene havde besluttet at tage hen på hotellet, og slappe af. De næste par dage skulle vi ikke optræde, så vi skulle bare være her i Danmark i noget stykke tid. Det er egentlig meget rart at være her i Danmark, folk er mega søde imod os. Louis kommer hen til mig og siger at de har besluttet sig for at tage i byen alligevel. Det kunne måske godt være hyggelig, men jeg gad faktisk ikke, så jeg takkede pænt nej.

Vi var kommet hen til vores rum. Der var helt mørkt der inde, men lyset kom hurtigt. Zayn så helt overrasket ud, han så på mig, "hvad er der?" Zayn pegede over i hjørnet, og sagde forvirret "der er en pige, over i hjørnet" vi kiggede alle sammen der over, og ja, der var en pige, men hvad lavede hun her?, og hvordan er hun kommet her ind? "sover hun?" Spurgte Liam, "det ved jeg ikke" svarede jeg. De så alle sammen på mig, "du går der over" sagde de i kor.
"vent, hvorfor mig?"
"fordi du er den yngste"
"men burde det så ikke være Louis, som skal? han er den ældste"
"hvorfor skal jeg?" sagde Louis
"gør det nu bare en af jer!" sagde Niall
"okay, så gør jeg det" svarede jeg

Jeg gik langsomt der hen, hun rørte sig ikke, da jeg satte mig ned ved sidden af hende. Jeg prøvede at vække hende men der skete ikke noget. "er hun død?" Kan jeg høre Niall sige. Jeg skyndte at tjekke hendes puls. Heldigvis var der en puls, "hun er ikke død, Niall" sagde jeg. Hun var faktisk meget pæn, hun så, så fredfyldt ud, når hun ligger der.

"hun vil ikke vågne" siger jeg
"hvad skal vi gøre?" spørger Liam forvirret
"Vi skal da bare aflevere hende til politiet" svarede Zayn
"det kan vi da ikke bare gøre" sagde Louis
Efter en lille pause sagde jeg "vi må tage hende med hen på hotelværelset"
"det kan vi da ikke" lød det fra Zayn

Selvom jeg først lige har mødt hende, er det som om, jeg bare ikke kan give slip på hende.

"Harry, tager du hende?" Siger Louis
"Det kan jeg godt"

Jeg løfter hende forsigtigt op i mine arme. Vi går ud til vores bil, jeg sætte mig på bagsædet med hende i skødet. Bilen begynder at køre. Hun er virkelig smuk, nej vent, det er hun ikke, hun er en fremmed, som jeg ikke kender, og så er hun også dansk, det vil aldrig gå hvis vi var sammen. Hvorfor tænker jeg overholdt på, at hvis vi var sammen, Harry styr dig! Bilen bremsede hårdt, døren åbnede og jeg kunne komme ud. Vi skyndte os alle op på værelset, jeg lagde hende i min seng, så hun kunne ligge blødt. Jeg tog hendes sko af, og lagde en dyne over hende.

"Vi tænker at vi smutter nu" siger Louis
"Okay, jeg bliver her med hende" svarede jeg
"hun er faktisk ret lækker!" kan jeg høre dem sige ude i gangen. "er i sikker på at vi kan la' Harry blive alene med hende?" griner de. Jeg er rimelig ret ligeglad med hvad de siger. Døren bliver smækket hurtigt i, og jeg er alene med pigen.

Love takes time - H.S.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant