Anne's synsvinkel:
Lise og jeg var kommet hjem, jeg kan ikke rigtig forstå hvad der var sket. Eller...nej det kan jeg ikke. Jeg skyndte mig ind i vores seng, på hotelværelset, Lise kom også ret hurtigt.
"Lise?"
"Ja"
"Vi er inviteret i byen af drengene"
"HVAD ER VI?"
"Vi er inviteret i byen af drengene" sagde jeg igen.
"Jeg hørte dig da godt først gang" sagde hun irriteret.
"Jeg kan bare ikke forstå det, omg" sagde hun over glad, det var ret sødt, at hun var så glad. Jeg har bare en dårlig fornærmelse, af det går helt galt, altså det er 5 drenge i byen, det kan da kun gå galt. Jeg sagde faktisk kun ja, fordi det var Harry, og han lavede hundeøjne, hundeøjne, hvem kan sige nej til det? Jeg må bare få det bedste ud af det, og være tæt på Harry, så der ikke sker noget.
"Hvad var det der skete for dig og Harry?" spurgte Lise på en irriterende måde.
"Der skete der ikke noget!"
"Øhh hallo, han kiggede hele tiden på dig, og i var bare lige pludselig væk!" Sagde hun
"Der skete altså ikke noget, han spurgte mig bare om mit telefonnummer, okay?"
"Hvad gjorde han?"
"Du hørte mig godt første gang!"
"Omg, lad mig se det"
"Nej, jeg lovede ham at ingen skulle se det"
"Uuhhh, så nu lover i ting"
"Hold mund!" sagde jeg surt, men hun grinte bare.
"Hvornår skal vi så til fest?" Spurgte hun
"Det ved jeg ikke, i morgen måske"
"I morgen, da ikke i morgen?"
"Hvad er der galt med i morgen?"
"Det skal da være i dag!"
"Øh nej, det skal det så ikke være!"
"Hvorfor?"
"Fordi..det gider jeg ikke, jeg er træt"
"Okay så...skal jeg bestille en pizza?"
"Ja" sagde jeg som et lille barn.Lise bestilte en pizza, jeg tjekkede mine sociale medier, der var ikke sket så meget. Drengene var nok ikke blivet opdaget med mig, heldigvis. Jeg gik ind på insta, der var 5 nye der begyndte at følge mig, selvfølgelig var det drengene. Jeg grine lidt af det, det var nu meget sødt af dem, der var så mange der vil give alt for at de ville følge dem, og det eneste jeg gjorde var at falde om i deres omklædningsrum, tænk jeg har været på samme wc som dem, altså der er nok mange der synes at det ville være mega fedt, men jeg syndes bare det er lidt..hvordan kan jeg sige det...ew.
"Den er her nu"
"Hvad?" sagde jeg forvirret.
"Maden, lad nu vær med at tænke på Harry hele tiden!" sagde hun som en mor, men grinte bagefter.
"Hvordan viste du det?" sagde jeg for sjov, vi spise og så en film i tv'et.
"Hvad skal du havde på i morgen?" spurgte Lise
"Det ved jeg ikke, dig?"
"Heller ikke mig, vi finder ud af det i morgen" grinte hun, gad vide hvad Harry tager på, sikkert et eller andet dyret.Vi så filmen færdig og besluttede os for at gå i seng. Jeg børstede mine tænder og lagde mig til rette. Min mobil lyste op, det var en sms fra Harry, der stod:
'Kommer I med i byen i morgen? Xx Harry'
Jeg svarede:
'Ja vi kommer, hvor mødes vi?'
'Vi kommer og henter jer'
'Super, det bliver sikkert hyggeligt'
'Det bliver hyggeligt;) godnat ses i morgen'
'Godnat Harry:)'Jeg lagde mig til at sove, med tanken om Harry.
————
"Anne du skal op klokken er 11:46" kunne jeg høre Lise sige.
"Er klokken så mange?"
"Ja, du har sovet som en sten...har du drømt om noget, eller skulle jeg sige nogen?" Grinte hun, jeg kastede bare en pude efter hende. Jeg havde faktisk lige glemt Harry, men jeg var også kun lige vågnet. Lise havde hentet morgenmad, som bestod af brugerKing mad, jeg elsker hende."Har du slet ikke et godt øje til en af drengene?" spurgte jeg
"Jo dem alle, men Harry er din, og jeg tror faktisk også Louis har et godt øje til dig"
"Ja det er jeg bange for" sagde jeg lidt lavt så hun ikke hørte det.
"Altså jeg tror at jeg vil prøve på Liam, han er nok mest min type, men jeg tror ikke at vi skal være kærester, men for en aften går da lige" grinte hun endnu mere, hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg at hun er lidt for moden til dem, hun er også ældre end Liam, det er ikke meget, men hun er meget voksen.Klokken var Ca. 20:47 og drengene var på vej over for at hente os, bare der ikke sker noget, der ikke skal ske...
YOU ARE READING
Love takes time - H.S.
Fanfiction**Færdig** Hej jeg hedder Anne og jeg er 19år. Jeg er blevet taget med af min storesøster til en One Direction koncert. Lige pludselig skal jeg på wc, gangene er store og forvirrende, men endelig finder jeg en dør. Følg med i hvad der sker med Anne...